Jumaat, Julai 31, 2015

Fuh!!! Punya hebat la Si Menteri Besar Selangor ni nak mengampu Si Ketua Penipu tu sampai tahap sanggup dia buat dakwaan kononnya Si Ketua Penipu tu boleh meramal masa depan.

Kata Si Menteri Besar Selangor tu, isu mengenai pengguguran Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Perdana Menteri sudah pun diketahui oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ianya berlaku.

Timbalan Presiden kepada Parti Keluarga Rosak tu kata, Si Ketua Penipu tu memaklumkan kepada dia bahawa "sesuatu yang besar akan berlaku dalam masa terdekat" pada 24 Julai yang lalu.

Malah, kata Si Menteri Besar Selangor tu, kenyataan mengenai 'Sesuatu Yang Besar Akan Berlaku' tu juga turut diulangi oleh Tian Chuak dalam beberapa siri ceramah yang diadakan sebelum ini.
“Ya, memang ini yang kami maksudkan masa itu (Jelajah Amanat Presiden). perpecahan dalam UMNO akan menyebabkan sama ada Muhyiddin dilucutkan atau Najib sendiri disingkir.

“Kita dah pantau keadaan ini agak lama dan dalam isu 1MDB terdapat suara berbeza dikeluarkan pemimpin UMNO.


“Kita juga lihat tingkah laku Peguam Negara dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang ‘mengambil’ orang tertentu ketika siasatan yang menyulitkan lagi situasi Najib,” kata Tian Chua yang dipetik Selangor Kini.
Wah!!! Kira hebat jugak la Si Ketua Penipu tu ek. Boleh pulak dia buat ramalan mengenai 'Sesuatu Yang Besar Akan Berlaku' terhadap orang lain. Tapi... kenapa dia tak boleh buat ramalan terhadap diri dia sendiri?

Kenapa sebelum ini, dia tak boleh meramal yang dia akan ditendang keluar dari parti oleh Tun Dr. Mahathir Mohamed sedangkan dia sedar bahawa dia ada masalah salah laku moral yang buruk?

Takkan la Si Ketua Penipu tu ingat yang dia akan terus kekal sebagai Timbalan Perdana Menteri sedangkan dalam masa yang sama, dia terus menjadi seorang pengamal seks songsang?

Walhal, pada ketika itu, puak - puak DAPigs tu kuat memukul canang dan membuat dakwaan bahawa mereka mempunyai bukti kukuh terhadap amalan seks songsang Si Ketua Penipu tu.

Jadi, nampak sangat la bahawa dakwaan Si Ketua Penipu tu hanya sekadar spekulasi semata - mata. Bukan la sebab dia ada 'Ilmu' yang tinggi sehingga boleh meramal sesuatu yang masih belum berlaku dimasa akan datang!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Tanya Ketua Penipu tu bila dia akan keluar Sg. Buloh Hotel?

    BalasPadam
  2. Kan al-Jubori tu Anugerah Tuhan...sure la dia tahu...

    BalasPadam
  3. Cuba ramalkan berapa ramai mangsa lagi kah yang akan di sondol oleh tuan empunya diri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping