Sabtu, Julai 04, 2015

Heh! Ibarat macam orang dah jatuh parit baru nak sedar diri. Tapi, itu pun masih ada lagi dikalangan mereka yang nak 'peluk cium' tapak kaki DAPigs. Selama hari ini, diorang buat - buat tak tau je.

Sekarang baru la puak - puak PAS tu nak sedar. Walhal, dah banyak kali dah kita dedahkan niat songsang puak - puak Ultra Kiasu tu yang sarat dengan agenda Chauvanisme mereka di Malaysia ni.

Semalam, Ketua Penerangan PAS Kuala Terengganu tampil mendedahkan agenda puak - puak DAPigs tu yang dilihat seolah - olah cenderung mahu membentuk 'Singapura Kedua' di Malaysia.

Ahmad Amzad dalam satu kenyataan berkata, sikap angkuh dan gelojoh DAPigs dalam mencapai cita-citanya itu semakin jelas apabila parti itu menolak PAS sebagai komponen Pakatan. 
"Perpecahan ini sedang dituai dengan rakus oleh DAP. Mereka angkuh dan gelojoh dalam menjayakan agenda cauvinis menguasai negara agar cita-cita sebuah lagi Singapura segera dicapai", katanya. 
Ahmad Amzad juga turut mempersoalkan langkah agresif puak - puak DAPigs dalam usaha menarik ahli dari kalangan bukan Melayu menyertai parti itu dan menjadikan ahli Melayu sebagai Boneka.
"DAP sedang dengan agresif mendaftar masyarakat bukan Islam sebagai pengundi untuk menguasai negara. Mereka juga ambil orang Melayu agar bila perlu, mereka ada calon untuk jadi menteri besar di negeri negeri bersultan. 
"Tentu sekali (mereka) Melayu yang patuh pada agenda DAP seperti Zairil atau Nizar Jamaludin," ujar Ahmad Amzad.
Nampak gayanya, kemelut yang sedang mencengkam Pakatan Haramjadah tu sekarang ni semakin meruncing apabila DAPigs mula memulaukan PAS terutamanya di Sabah dan Sawarak.

Keadaan semakin memburuk apabila PAS dalam Muktamar Tahunan ke-61 baru - baru ini menerima tanpa bahas usul Dewan Ulama agar PAS memutuskan hubungan dengan DAPigs.

Ia ekoran tindakan DAPigs mengisytiharkan 'Perang Subversif' terhadap Presiden PAS, Hadi Awang dengan menggunakan alasan PAS ingin melaksanakan hukum hudud di Kelantan.

MALANGnya, masih ramai lagi dikalangan puak - puak PAS tu yang tak sedar mereka hanya dipergunakan oleh DAPigs tu untuk memerintah. Diorang ingat, bila DAPigs dapat kuasa nanti, hidup diorang akan bertambah senang. Bila dah merempat ditanah sendiri nanti, baru Padan dengan Muka diorang!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Realize now,alright gosstann back,regroup again with one solid powerful ummah........

    BalasPadam
  2. cara dap berpolitik amat hodoh dan dap ialah musuh Agama..Bangsa dan Negara yang Nyata...

    BalasPadam
  3. Masa dalam Pakatan dulu.., mulut puak2 PAS ni terkunci agaknya...

    Tiba2 sekarang baru nampak....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping