Rabu, Julai 29, 2015

Heh! Apa nak heran sangat dengan Si Ostazah Ecah ni. Dia memang mudah sangat melatah dan meroyan setiap kali gelaran 'Timbalan' dilucutkan dari jawatan yang disandang pada ketika ini.

Sedangkan sebelum ini pun, Si Ostazah Ecah tu tak puas meroyan bila Timbalan Presiden PAS kesayangan dia ditendang oleh perwakilan dalam pemilihan yang diadakan baru - baru ini.

Puas dia meroyan tak tentu arah sambil menyalahkan kepimpinan PAS yang baru serta perwakilan yang telah membuat pilihan mereka untuk mengekalkan pimpinan Ulama dalam parti tersebut.

Jadi, apa nak heran sangat kalau dia pun meroyan bila dapat berita mengatakan pentadbiran Kerajaan Pusat menggugurkan Tan Sri Muhyiddin Yassin sebagai Timbalan Perdana Menteri.

Si Ostazah Ecah tu bukan sahaja mempertikaikan pengguguran Tan Sri Muhyiddin, malah siap membuat dakwaan kononnya Timbalan Perdana Menteri yang baru dilantik ni sebagai 'Hampeh'.
Menulis sebaris ayat dalam Facebook, Aishah mencatat:
“Minta tukar perdana menteri, dapat timbalan menteri baru. Mungkin mesej rakyat belum jelas lagi.”

Kira-kira dua jam kemudian Aishah mencoret lagi:

"Patah tumbuh hilang berganti...yg patah pun jahanam yg ganti pun hampeh...yg seksanya rakyat!!!"
Kot kalau sebelum ini pun, Si Ecah tu tak pulak menyokong Timbalan Perdana Menteri yang lama. Dia takde pulak nak menyokong Tan Sri Muhyiddin sebagai TPM. Sekarang baru dia nak meroyan, kenapa?

Kalau nak diikutkan sangat teori 'Hampeh' Si Ecah ni, memang tak ke mana la jawabnya. Sedangkan dalam parti dia sendiri pun dia anggap semua pemimpin PAS yang baru tu pun Hampeh jugak.

Yang tak 'Hampeh'nya, dia sorang je. Tu pasal la dia meroyan tak tentu arah dan menyalahkan orang itu dan ini. Walhal, dia sendiri pun masih Tak Berani nak ambik tindakan untuk keluar dari parti. Itu lagi Hampeh dari orang lain!!!
Categories: ,

7 ulasan:

  1. Jaga kain sendiri cik ecah oii. Biar umno dan bn yang selesaikan masalah mereka. Pas pun tak kurang masalahnya.

    BalasPadam
  2. perlu di layan ke pompuan tak pernah tahu bersyukur ni???

    hampeh!!!

    BalasPadam
  3. Ustazah celup ni, lagi hampih buksm nak beri kenyatssn yg positif, menambah peningkan raayat adalah.

    BalasPadam
  4. Kau pun hampeh meroyan juga bila layan ustazah ini.

    Pungut berita tepi longkang untuk jilat idola..
    Perghh....mesti sedap ni...

    BalasPadam
  5. Soal susunan kabinet adalah soal pihak atasan paling tinggi dalam sesabuah kerajaan dan hak atau preogative PM. Yg lain tak ada kena mengena dan tak cukup taraf eloklah sembunyikan pandangan sendiri. Ini bukan hak kita. Kita harus jaga sempadan hak dan tanggong jawab sendiri.

    BalasPadam
  6. Udahlah Ecah oii...awak tu dah menopaus...jagalah parti awak tu elok2...janganlah meroyan tak tentu pasal...

    BalasPadam
  7. Dahulu sewaktu pertadingan akhir musik musik di tv3, entah apa apalah menghempak beg ke lantai. Hati menangis mengenangkan, mana janji manis mu. Terpekik melolong berkasut tinggi cari rezeki lah konon, Sebelum itu berkawan dengan jantan di dalan pasukan pancaragam, aduh!!!! malaslah aku nak komen.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping