Ahad, Ogos 23, 2015

Takut tak dapat sambutan dan cubaan nak menghasut orang UMNO agar mengkhianati parti membuatkan puak - puak BERSHIT tu semakin terdesak serta menjadi ghairah tak tentu arah.

Semuanya kerana tindakan puak - puak PAS yang sebelum ini menyatakan bahawa mereka enggan turut serta dalam demonstrasi yang dijadualkan oleh puak - puak BERSHIT tu pada hujung bulan ini nanti.

Tinggal lagi kalau diorang setakat nak menghasut rakyat untuk berdemonstrasi dan berguling atas jalan raya hanya demi menjaga kepentingan Politik Peribadi puak - puak Pakatan tu je, kita tak kisah sangat.

Tapi kalau dah sampai tahap diorang sanggup pulak menabur fitnah tak tentu arah terhadap orang lain demi untuk mendapatkan sokongan simpati, itu dah melampau sangat dah gayanya!

Dan yang paling biadap sekali ialah apabila puak - puak BERSHIT tu menaburkan fitnah terhadap Mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamed demi untuk kepentingan mereka sendiri.

Mereka jelas mempergunakan imej Tun sebagai seorang Negarawan hanya semata - mata untuk mengelirukan rakyat dengan memberikan gambaran seolah - olah Tun juga turut menyokong mereka.
Gambar asal
Tindakan puak - puak BERSHIT tu yang dilihat mengambil kesempatan terhadap pendirian Tun Mahathir berhubung YAB Pedana Menteri hanya diibaratkan sebagai satu tindakan terdesak.

Dan apa yang pasti, puak - puak BERSHIT tu jelas hanya sekadar mahu menjadi 'Batu Api' yang memburukkan lagi perbalahan diantara Tun dengan Perdana Menteri tu pada ketika ini. Semuanya demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri je. Bukannya untuk rakyat!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. Aku tak suka Najib sebab aku tengok pemerintahan nya lemah dan lembik . Tak tegas langsung .

    BalasPadam
  2. Puaq Bershit ni dah tak ambik pot kat PAS-piss-pussy...depa dah ada keldai baru - puaq Gerakan Haru Biru (GHB) tu....kihkihkih

    BalasPadam
  3. bangsat betoi la puak bersih dan pembangkang ni.
    cam tu la kot umno klu dah ko di pru14.he he segala kelaku buruk2 dibudayakan.

    BalasPadam
  4. Amacam Tun saman je puak2 yg memfitnah ni,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tun M, takmudah saman org, beliau sudah faham betul permainan politik songsang ni.Sayang Tun negerawan Malaysia.

      Padam
    2. Atau sebab Tun dah rasa bagaimana memfitnah orang?

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping