Isnin, Ogos 24, 2015

Bagi setengah pihak, MUNGKIN mereka melihat Geng Haprak Baru tu sebagai sebuah parti yang mampu menyelamat "Jiwa" Pakatan Haramjadah tu. Mereka anggap GHB tu sebagai "Last Resort".

Mereka rasa apa yang dilakukan oleh Geng Haprak Baru tu adalah sesuatu yang dituntut dalam Islam. Maka sebab itu mereka sanggup bertindak untuk menjadi Pengkhianat kepada parti.

Namun hakikatnya, Geng Haprak Baru tu hanya sekadar berjuang demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri dan juga kepada musuh Islam tu sendiri. Atas alasan itu jugak meletakkan Geng Haprak Baru tu kelembah kehinaan. Cuma diorang sendiri je yang tak sedar!!!
ALOR SETAR - Pas menyifatkan Harapan Baru umpama ‘nyamuk kecil’ yang mengganggu ketenteraman parti, namun ia bukanlah suatu masalah besar kepada parti.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, parti itu pernah berdepan cabaran lebih besar sebelum kemunculan Harapan Baru dan semua masalah itu mampu diatasi sebaiknya.

“Kita anggap ia seperti nyamuk kecil, bukan cabaran besar. Pas pernah hadapi cabaran lebih besar pada tahun 80-an apabila presiden Pas keluar parti, diikuti lebih 10 pimpinan utama sehingga hanya tinggal seorang ahli parlimen ketika itu, iaitu Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat,” katanya, pada sidang media, selepas merasmikan Himpunan Tolak BN atau Perhimpunan Beristiqamah Hingga Kemenangan (Pihak 8.0), di Kompleks Pas Kedah, semalam.

Menurutnya, parti itu mampu bangkit semula selepas apa yang berlaku dan membuktikan kes terpencil seperti kewujudan Harapan Baru, mampu diatasi.

“Masalah itu lebih mencabar dari sekarang ini. Kita boleh bangkit semula malah dapat menarik lebih ramai penyertaan dari golongan muda,” katanya.

Mengulas dakwaan konon Pas kini seolah-olah kembali kepada parti bertaraf kampung atau mengundur, Abdul Hadi bertegas mengatakan hanya pendekatan parti yang berubah.

“Dasar dan matlamat parti tidak berubah, hanya pendekatan kita berubah. Kita dapat lihat kini Pas bukan lagi parti kampung kerana sudah melibatkan semua peringkat masyarakat. 


"Ahli Pas bukan sahaja dari golongan agamawan, tetapi termasuk profesional di mana penyertaan mereka semakin meningkat,” katanya.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. hina dan bangsat! nak tengok cam ni lah kelaku umno bila berkeadaan ko.tak tau dah guna fikiran malah akal yg jernih memurtabatkan islam.
    semoga dijauhkan ya allah.

    BalasPadam
  2. Aji, pas ni ahli ahlinya dah tua tua,pencen tak tau nak buat apa, dah nak masuk kubur baca koran jawi tak reti, kehulu kehilir dengan lebainya memancing janda kaya,gitula gamaknya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon 825 1013

      Hahahaha
      PANAS TELINGA nmpkny..
      Seperti NYAMUK KECIL mnggnggu ktntraman awam...
      Cam siot komen TGHH..
      TERBAIK hj..

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping