Isnin, Ogos 10, 2015

Sekadar pandai nak menjaja cerita lama yang dah muak orang nak dengar je yang diorang tau buat. Itu je kesimpulan mudah yang boleh kita luahkan mengenai puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Wayang yang mereka pamerkan kepada rakyat hari ini hanya sekadar lakonan semula yang dibuat sebelum ini dimana jalan ceritanya tetap membosankan semua orang. Gempak je lebih!

Kononnya, diorang mengharapkan lepas ni wayang yang diorang hidangkan kepada rakyat tu akan mendapatkan sokongan yang lebih banyak kepada mereka sedangkan jalan ceritanya tetap sama.

Bahkan cerita wayang yang dihidangkan tu pun dah Basi! Waima diorang tukar nama sekali pun, letak pelakon baru yang cantik - cantik, takkan mampu nak menjadikan wadah perjuangan mereka tu berbeza dari dulu.

Cuma kali ini, diorang mengakui secara tidak lansung bahawa percaturan yang dibuat oleh Pengarah sebelum ini, iaitu Si Ketua Penipu tu telah GAGAL untuk memenuhi kehendak mereka.

Mereka anggap Si Ketua Penipu tu GAGAL untuk memberikan wadah perjuangan yang lebih menarik untuk meraih sokongan dari kalangan rakyat agar mereka pulak dapat memerintah Negara.

Walhal, keGAGALan diorang tu bukan hanya disebabkan Si Ketua Penipu tu sorang. Tapi sebaliknya, sifat Hipokrit dan Munafik mereka sendiri yang membuatkan mereka GAGAL sama sekali! Jadi, tak payah la diorang nak meroyan tak tentu arah!!!
KUALA LUMPUR 10 Ogos – Ahli Parlimen Sekijang, YB Anuar Manap melihat pakatan baru yang dicanang akan menjelma  tidak lama lagi  tidak ubah seperti sebuah drama yang tajuknya sahaja diberi penjenamaan baru manakala pelakon serta pengarah masih lagi dibarisi muka-muka lama.

Justeru tegas beliau pakatan baru  tidak akan memberi apa-apa makna serta satu perkara yang boleh dibanggakan kerana masih lagi dibarisi watak-watak sama yang sebelum ini dapat disaksikan oleh masyarakat umum sehinggalah berakhirnya pakatan pembangkang.

“Apa yang mereka nak banggakan dan apa yang barunya pakatan pembangkang yang baru itu. Bukankah dibarisi oleh pimpinan pembangkang sebelum ini. Sudah tentulah jalan cerita yang mereka nak bawa adalah perkara yang sama.

“Tohmahan dan pelbagai cerita yang memburukkan kerajaan sudah tentu akan terus dicanang. Itulah yang kita katakan apa yang baru dan apa yang mereka banggakan dengan mewar-warkan pakatan baru bakal muncul. Nak katakan pimpinan baru menyertai tidak juga kelihatan. Masih muka-muka yang sama.

“Sebab itu dikatakan tidak ubah seperti cerita atau pun drama yang plotnya sama, arahan yang sama, lokasi yang sama namun tajuk drama sahaja yang diberikan penjenamaan semula untuk menarik penonton,” katanya kepada UMNO-Online, di sini, hari ini.
Categories:

1 ulasan:

  1. Aku kalau DAP kasi aku duit tiap tiap bulan , aku pun sanggup jadi anjing barua DAP . Yg penting tiap tiap bulan .... masyuk .

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping