Selasa, September 01, 2015

Seperti mana yang kita sedia maklum sebelum ini, Geng Haprak Baru ni semuanya terdiri daripada kalangan pemimpin - pemimpin yang GAGAL mempertahankan jawatan dalam PAS.

Dalam erti kata lainnya, diorang ni bukan sahaja pemimpin - pemimpin yang kecewa kerana GAGAL mendapat jawatan, malah diorang juga GAGAL untuk merampas parti tersebut secara keseluruhan.

Disebabkan keGAGALan yang mereka hadapi itulah yang membuatkan mereka membungkam dengan kekecewaan sehingga menyemai dendam kesumat terhadap parti PAS.

Biarpun selama hari ini, nama mereka, jawatan yang mereka pegang, bahkan peluang untuk menjejakkan kaki ke Parlimen semuanya dibentang luas oleh parti tersebut. Tapi kuasa punya pasal, semua tu hanya ibarat sampah belaka.

Semuanya kerana mereka hanya berjuang demi untuk kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri dan juga nak memenuhi kehendak Nafsu Buas 'Abang Besar' diorang dari DAPigs.

Maka, memandangkan mereka GAGAL nak menguasai PAS membuatkan puak - puak Geng Haprak Baru ni terpaksa bertindak untuk merampas parti lain yang hanya nyawa - nyawa ikan.

Perkara yang sama jugak pernah dilakukan oleh puak - puak PKR tu sebelum ini untuk tujuan yang sama, memperjuangkan agenda Politik Peribadi pemimpin dan bukannya nak memperjuangkan kebajikan rakyat.

Dan tindakan Geng Haprak Baru tu pun bukan la satu tindakan baru bagi kita sebab agenda perjuangan DAPigs pun adalah untuk merampas pemerintahan Negara dari orang Melayu. Hakikatnya, diorang ni semuanya memang BARUA belaka!!!
KUALA LUMPUR - Pengerusi Harapan Baru (HB), Mohamad Sabu hari ini mengumumkan Parti Amanah Negara (Amanah) digunakan sebagai nama rasmi wadah politik HB. 

Bekas timbalan presiden Pas yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu berkata, HB telah mengambil alih dan akan menjenamakan semula sebuah parti politik sedia ada iaitu Parti Pekerja-pekerja Malaysia sebagai Amanah, dan butirannya akan diserah kepada Pendaftar Pertubuhan (RoS) secepat mungkin bagi mendapatkan kelulusan. 

"Kami telah memutuskan untuk muncul melalui sebuah parti politik golongan pekerja...apa pun pindaan nama serta perlembagaan parti akan kita kemukakan kepada RoS dan kemudian akan dilancarkan pada 16 September 2015," katanya dalam sidang media di sini. 
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Mat sabu n geng ni mmg x sedar diri.....bangang tahap first class....cina gunakn diorg nak bunuh kuasa MELAYU la bangang....kalau satu ari betul2 kuasa MELAYU dah xde, aku akan cari mat sabu n geng ni....aku akan kerjakn diorg smpai lumat....

    BalasPadam
  2. Amanah amende Mat Sabu. Bini member pun kau rembat nak cakap pasal amanah.

    BalasPadam
  3. melihat dari apa yang cuba dilahirkan ghb-cermin kerakusan terlampau ; benar kata hadi klu kerjasama hanya kerana nak menang pru tak da makna.ghb membuka topeng..wajahnya begini daaa(bangsat).

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping