Isnin, Ogos 31, 2015

Siapa sangka, gambar Si Mat Sabu yang berselfie dengan Amoi Cina semasa perhimpunan BERSHIT 4 sebelum ini menjadi liabiliti terhadapnya untuk terus menjadi ketua Geng Haprak Baru (GHB).

Perkara ini diakui sendiri oleh Ketua Pengiring Amal Relief Malaysia (Arif), Aris Awang yang turut serta mengikuti bontot Si Mat Sabu sepanjang perhimpunan BERSHIT itu diadakan.
“Setelah insiden selfie dengan awek-awek Cina di BERSIH 4.0, Mat Sabu akan letak jawatan Presiden GHB. Husam akan memimpin GHB. Aris Awang dah susah payah dengan geng ARIF untuk jaga Mat Sabu,” ulas Norani AbgMarzuki BangiKuching.
Aris Awang dalam kenyataan medianya semalam juga turut memohon maaf kerana GAGAL untuk melaksanakan tugas sepenuhnya dalam mengawal perangai buruk yang dipamerkan oleh Si Mat Sabu.
“Saya selaku Ketua Pengiring kepada Hj Mohammad bin Sabu sepanjang Himpunan BERSIH 4.0 memohon berbanyak kemaafan kepada Hj Mohammad Sabu, keluarga, sanak saudara dan kenalan Islamnya kerana tidak berjaya mengawal serbuan rakyat Malaysia dalam Himpunan Bersih 4.0 dari berbagai kaum untuk mengambil gambar, berselfie, bersalaman dan menandatangan di baju, topi, ikat kepala dan seumpamanya.
“Kejadian di luar kawalan dan kelalaian saya telah menyebab berlakukan insiden yang dirasakan kurang sopan oleh masyarakat Islam,” lapor AIDC News
Namun bagi Norani Abg Marzuki Bangi Kuching berpendapat permohonan maaf tersebut dilihat sebagai petanda awal Mat Sabu bakal berundur sebagai ketua GHB dan mungkin bakal diganti oleh Si Husam Musa.

Walaubagaimana pun, Si Husam tu pulak ddiakwa masig mempunyai masalah tersendiri di Kelantan yang tidak melayakkan dia untuk menjadi pemimpin kepada Geng Haprak Baru tu.

Dengan itu, peluang terbuka untuk mana - mana pemimpin dari kumpulan IRC (Islamic Representative Council) untuk memegang jawatan Presiden, Setiausaha dan Bendahari GHB.
“Tapi kalau kes penyelewengan kuasa (2012) dalam pembalakan haram oleh Husam lekat dalam siasatan SPRM, maka Husam akan tolak jawatan ini lebih awal atau letak jawatan Presiden GHB kemudian.
“Siapa bakal Presiden GHB seterusnya? Sudah tentu bapa IRC Malaysia, Saari Sungib lah….maka SU GHB kekal Dr Dzulkifli Ahmad. Izham Kelana Jaya Bendahari GHB lah…,” ulasnya lagi.
Hakikatnya, perangai buruk Si Mat Sabu yang memang GATAL tak tentu arah tu bukannya baru. Bahkan dia memang suka diapit oleh Amoi - Amoi DAPigs tu. Sedangkan dulu pun, isteri orang jugak yang dia kebas. Inikan pulak Amoi DAPigs yang memang takde Halal Haram!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Siapa yang tak kenal Mat Sabu ni....n*n*k bini kawan dia pun dia jilat inikan pulak minah2 DAPpigs yang dok tayang peha putih gebu tu kao2. Mat Sabu is in 'hog haven'...bak kata omputih.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mat Sabu masuk Hog Haven ...

      Good phrase.

      Padam
  2. Marry keerry, esah, dayang tan boleh katakan.semua penyanyi penyanyi wanita dalam pakatan 2 menyampah dengan kegantanggannya. Papa selalu ish ish warning anaknya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping