Selasa, September 01, 2015

Sekalung TAHNIAH dan ribuan TERIMA KASIH kita ucapkan kepada puak - puak BERSHIT tu kerana berjaya jugak dalam sesi perhimpunan jalanan yang mereka lakukan hujung minggu lepas.

Ternyata, perhimpunan itu bukan sahaja BERJAYA memecah belahkan kaum di Malaysia dan menyebabkan perpaduan dikalangan rakyat Malaysia ni menjadi huru hara tak tentu arah.

Malah kempen 'TURUN' yang mereka lakukan sedikit sebanyak telah membuahkan hasil yang dinanti - nantikan oleh rakyat. Setidak - tidaknya, mereka berjaya jugak menurunkan harga minyak dunia.

Bayangkan. Punya hebat pengaruh puak - puak BERSHIT tu sehingga berjaya memaksa pengusaha - pengusaha minyak di Malaysia ni tunduk dan patuh kepada desakan yang mereka buat.

Namun MALANGnya, tuntutan puak - puak BERSHIT tu menganjurkan perhimpunan jalanan Haramjadah hujung minggu lepas bukan sebab nak mendesak agar harga minyak TURUN.

Sebaliknya, mereka lakukan perhimpunan tersebut demi untuk memenuhi agenda Politik Peribadi mereka sendiri iaitu menuntut Kebebasan dan Kesamarataan dikalangan masyarakat.

Maka sebab itulah kita lihat peserta yang turut serta menyertai perhimpunan tersebut semuanya terdiri dari kalangan mereka yang mempunyai kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Diantaranya puak - puak DAPigs yang mendahagakan kuasa untuk memerintah Negara dan menghapuskan Kerajaan yang diterajui oleh orang Melayu pada ketika ini. Hasrat mereka ialah untuk mewujudkan Republik.

Kemudian ada pulak Geng Haprak Baru yang memang terpinggir dari parti mereka sendiri sebelum ini. Mereka terasa diri mereka seumpama Beruk selepas GAGAL untuk mempertahankan jawatan masing - masing.

Dan tak lupa juga puak - puak LGBT yang memang menuntut agar Kebebasan Seksual Songsang mereka menjadi amalan terbuka di Negara Malaysia ni dimana maksiat boleh berleluasa.

Kesimpulannya, perhimpunan BERSHIT yang dianjurkan hujung minggu lepas bukan la sebab diorang nak desak YAB Perdana Menteri turun atau pun menurunkan harga minyak. Sebaliknya, diorang buat semua tu demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri!!!
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping