Isnin, Ogos 31, 2015

Heh! Apa yang nak diherankan jika laporan dalam media semalam menyatakan terdapat beberapa aktivis Lesbian, Gay, Biseksual dan Transeksual menyertai perhimpunan BERSHIT 4.0 tu.

Hakikatnya, kita sendiri pun dah tahu agenda asal puak - puak BERSHIT tu buat perhimpunan tersebut. Ianya bukan seperti yang didakwa oleh puak - puak penganjur tu sebelum ini.

Jauh sekali perhimpunan tersebut diadakan bagi membuat desakan terhadap YAB Perdana Menteri semata - mata seperti yang digambarkan oleh Mantan Perdana Menteri Malaysia semalam.

Sebaliknya, perhimpunan BERSHIT tu juga bertujuan untuk menuntuk Hak Kesamarataan yang selama ini menjadi agenda utama dikalangan puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu. Termasuk la dikalangan LGBT.

Realitinya, perhimpunan BERSHIT tu mewakili mereka yang selama ini mendakwa diri mereka ditindas oleh masyarakat yang prejudis terhadap kewujudan mereka di Negara Malaysia ni.

Sebagai rekod, majoriti rakyat di Negara Malaysia ni memang sentiasa memandang sinis terhadap gejala seksual Luar Tabiie yang telah menjadi amalan puak - puak LGBT tu sendiri.

Tuntutan mereka adalah untuk me-LIBERALISASI-kan Negara dan membenarkan aktiviti songsang yang menjadi amalan mereka selama hari ini. Mereka mahu Kekebasan Seksual tu diamalkan secara terbuka.

Ianya lebih kurang sama dengan dakwaan yang dibuat oleh puak - puak DAPigs tu yang beranggapan Melayu lebih diutamakan oleh pihak Kerajaan jika nak dibandingkan dengan kaum lain.

Maka sebab itu kita lihat, majoriti mereka yang terlibat dalam perhimpunan Haramjadah anjuran puak - puak BERSHIT tu semalam semuanya terdiri dari satu bangsa DAPigs tu sahaja.

Persoalannya, bagaimana mungkin orang Melayu yang menjadi penduduk Majoriti di Negara Malaysia ni boleh membenarkan keadaan sedemikian berlaku melainkan mereka nak merempat di Negara sendiri?

Adakah mereka sanggup memberikan Kebebasan Seksual kepada golongan LGBT ni menjalankan aktiviti songsang mereka secara terbuka sedangkan ianya bertentangan dengan norma kehidupan manusia? Kalau nak tengok Negara ni jahanam, buat la!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. polisi dap..janji untung! mati pun masih kasi gempak tung tung chee he he
    masih nasib menyebelahi bila xda benda2 buruk jadik.tabik cara terbaik dibuat leh pdrm untuk setel benda yg tak setel..eh? yalah ketegasan memerlukan leberanian berhikmah.syabas!
    aq fikir kesian gak pdrm kena kerja lebeh2.yalah mcm najib kata bila layar dah terbentang..sauh dah dilabuh lak..lena lebeh laa . cam na nak gerakkkkk klu memasing melangutt.
    merdeka! lantak kamu la dap terjun ngan labu2nya .terjun ngan labu2nya(meh nyanyi) sama.merdeka!
    semoga allah bersama dan berkati kita.amin.

    BalasPadam
  2. memang macam-macam orang yang turun dalam perhimpunan ni

    BalasPadam
  3. Wlpun ku normal tp x smpai aty pedal kturunan aku hina puak placur &lgbt ni, org yg blagk suci puky je hina owg mcm ni masuk surga tegur la brader kiki ok delete lettuw pui

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apalah yg kau tulis, kurang siuman Ke????

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping