Isnin, Ogos 31, 2015

Ribuan tahniah diucapkan kepada puak - puak PAS tu kerana akhirnya telah berjaya me-MERDEKA-kan diri mereka sendiri dari cengkaman 'Kuku Besi' puak - puak Kafir Harbi DAPigs tu.

Jika tidak selama hari, ini puak - puak PAS tu hanya sekadar mampu menjadi Pak Angguk Saja je kepada segala perintah dan arahan yang dikeluarkan oleh DAPigs tanpa banyak soal.

Tapi kali ini, ternyata ketidak-hadiran puak - puak PAS tu telah membuatkan sedikit sebanyak agenda dan perancangan Haramjadah yang direncanakan oleh DAPigs tu menjadi terencat.

Hari ini baru puak - puak PAS tu berani nak menyindir puak - puak DAPigs dan menyifatkan selama hari ini parti Ultra Chauvanist tu memang terpaksa bergantung kepada mereka.

Hakikatnya sebelum ini, penyertaan dari kalangan bangsa Melayu yang meramaikan perhimpunan Haramjadah BERSHIT tu adalah hasil sumbangan daripada PAS. Bukannya dari DAPigs.

Malah, PKR sekali pun tetap GAGAL untuk menarik kehadiran dikalangan orang Melayu apabila perhimpunan BERSHIT 4.0 tu diadakan hujung minggu lalu. Bahkan GHB pun GAGAL juga.

Namun puak - puak DAPigs dan PKR tu tak pernah pun nak mengakui mengenai hakikat tersebut. Sebaliknya mereka hanya sekadar memperlekehkan peranan PAS dan melabelkan mereka sebagai Pengkhianat.

Mereka tetap enggan mengakui bahawa PAS memang telah banyak memberikan sumbang bakti kepada Pakatan Haramjadah tu dan memainkan peranan yang cukup penting dalam setiap perhimpunan yang diadakan.

Keengganan puak - puak DAPigs tu jelas membuktikan bahawa keegoaan mereka jauh lebih besar jika nak dibandingkan dengan keutamaan untuk memperjuangkan nasib rakyat kerana lebih mementingkan agenda Politik Peribadi mereka sendiri!!!
BACHOK, 31 Ogos - Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah secara berseloroh memberitahu jumlah peserta Bersih 4.0 berbangsa Melayu tidak ramai berbanding Cina bukannya disebabkan ketidakhadiran penyokong Pas kerana itu adalah soal umum. 
Beliau secara sinis berkata, kemungkinan yang tidak keluar itu adalah penyokong Umno Barisan Nasional (BN) dan bukan disebabkan penyokong parti Islam itu yang tidak sertainya. 
“Bagaimanapun jika hendak dinilai atau disebut secara politik, bila Pas tidak menyertai perhimpunan Bersih 4.0 kali ini secara aktif maka dengan sendirinya jumlah penyertaan Melayu berkurangan. Jadi maknanya sebelum ini ada sumbangannya Pas dalam Bersih,” katanya ditemui media selepas Sambutan Kemerdekaan di Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN), di sini, hari ini.
Categories: , ,

7 ulasan:

  1. Bagus laa kalau PAS dah sedar . DAP anti melayu .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi nampak sgt pas masih mengharap dijemput semula bersama pakatan. Masih berlegar2 diluar pintu pakatan dgn harapan dijemput masuk. Lainlah dgn Umno. Paasih berdendam walaupun sesama islam. Allah maha melihat.

      Padam
  2. Rasanya elok dan cantikkkk PAS adakan demo kat pulau pinang....byk hak PAS telah digadaikan oleh Dap babi di Penang...so apa lg? Ramai2 ribuan2 jutaan2 kita org MELAYU turun demo kat Penang...kerahkan semua jentera baik pas maupun umno turun....klu diorng pukimak2 tu berlagak langgar undang2, nape kita org MELAYU x boleh buat kat Penang.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju sangat!!!!
      Mrk ingat mrk jer layak berhimpun!!!
      Tokong makin kurang ajar dgn gadai kpg2 tradisi kita di sana...

      Padam
    2. setuju sgt. tengok apa dia rasa?

      Padam
    3. setuju sangat. biar dia pulak rasa

      Padam
    4. Paskan benci Umno.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping