Sabtu, Ogos 15, 2015

Huh!!! Memang tak heran la kalau orang panggil Si Menteri Besar Selangor ni sebagai Menteri Besar Cap Ayam (MB Cap Ayam) sebab perangai dia pun sebijik macam Haramjadah.

Patut la masalah dalam Negeri sendiri pun masih tak selesai - selesai sehingga hari ini. Rupanya, banyak lagi benda lain yang membuatkan Si Menteri Besar Cap Ayam ni terlalu sibuk.

Sedangkan masalah yang ada depan mata dia sendiri pun masih tak dapat diselesaikan, inikan pulak dia nak masuk campur memikirkan tentang masalah orang lain sampai tak tidur malam.

Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Menteri Besar Cap Ayam tu mendakwa bahawa dia dah Dua Bulan tak boleh tidur malam semata - mata kerana memikirkan tentang masalah Negara.
"Saya susah hati sebab derma terlalu besar, saya susah hati nilai ringgit dah susut, saya susah hati ekonomi sudah gawat, saya susah hati masalah kepimpinan di Putrajaya, itulah saya tidak dapat tidur selama dua bulan ini," katanya kepada pemberita.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu membuktikan bahawa dia merupakan seorang pemimpin yang Tidak Bertanggungjawab terhadap amanah yang telah diberikan.

Jika sebelum ini pun, ada dikalangan pemimpin DAPigs sendiri merungut tentang ketidak-mampuan Si Menteri Besar Cap Ayam tu menangani masalah yang dihadapi di Negeri Selangor.

Terutama sekali dalam bab nak memerangi wabak denggi yang semakin berleluasa di Negeri tersebut sehingga membuatkan Selangor berubah menjadi Negeri Darul Denggi dah pada ketika ini.

Itu belum kita cerita pasal ketidak-mampuan Si Menteri Besar Cap Ayam tu menangani masalah sampah sarap dan juga longkang tersumbat yang masih tidak dapat diselesaikan sehingga hari ini.

Pun belum kita cerita mengenai isu bekalan air Selangor yang masih tidak dapat diuruskan dengan baik oleh kepimpinan Pakatan Selangor yang diketuai oleh Si Menteri Besar Cap Ayam tu sendiri.

Soal mengenai sumber yang mendakwa Rejim Pakatan Selangor ketika ini tempang akibat perbalahan diantara PAS dan DAPigs juga masih GAGAL diselesaikan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam ni.

Jadi, buat apa dia nak sibukkan diri memikirkan tentang masalah yang dihadapi Negara sedangkan dia sendiri pun Tidak Berkemampuan untuk memerintah sebuah Negeri? Setakat sibuk nak jaga tepi kain orang je, baik tak payah jadi Menteri Besar!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. SAYA SUSAH HATI AMAN BELON DAN MAT KAMBING TAK BUAT KELAKAR LAGI.

    BalasPadam
  2. Masalah negara Najib dah handle dengan baik. 1MDB lagi 6 bulan lagi selesai. Dana politik yg x de undang2 tu Najib dah tubuhkan konsultan untuk semua parti politik declare. Masalah air kat Selangor tu macam mana Min? Baru ni aku baca masalah ni masih ada apa cerita?

    BalasPadam
  3. Azmin bodoh ni sudahlah nk kencing org,gaji banyk,rumah besar,kereta besar x tido konon...khaaakkhh ptuihhh! Bodohh!

    BalasPadam
  4. Pembohong Cakap aje, buat.kerje macam sampah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping