Sabtu, Ogos 15, 2015

Ini bukan kali pertama. Tapi masuk kes kali ini, dah dua kali puak - puak Parti Keluarga Rosak tu KANTOI menabur fitnah terhadap orang lain demi kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Kalau sebelum ini, Naib Presiden, Si Nurul Izzah tu sendiri dah KANTOI menabur fitnah terhadap Bekas Calon Barisan Nasional Lembah Pantai untuk menang dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Ternyata, apa yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu merupakan satu perkara yang memalukan institusi Parlimen serta amalan demokrasi yang diguna-pakai didalam Negara ini.

Kalau ikut sistem di luar Negara, dah tentu - tentu Ahli Parlimen yang menabur fitnah tu akan letak jawatan. Tapi memandangkan Si Nurul Izzah ni takde kemaluan, dia tak buat sedemikian.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu berlagak Tak Sedar diri dan masih lagi Sombong Tak Tentu arah. Sekarang, tiba giliran Bekas Setiausaha Agung PKR pulak terpaksa buat pengakuan yang sama.

Dalam keputusan yang dibuat semalam, Bekas Setiausaha Agung PKR, Si Siputdin Nasution tu terpaksa membuat pengakuan bahawa partinya telah menabur fitnah terhadap Khalid Ibrahim.
PETALING JAYA - Parti Keadilan Rakyat (PKR) memohon maaf kepada bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim kerana mengeluarkan dokumen yang memfitnah beliau.

Persetujuan itu dicapai di hadapan Pesuruhjaya Kehakiman, M Gunalan di Mahkamah Tinggi Shah Alam pada Jumaat. Saifuddin, bekas Setiausaha Agung PKR membacakan permohonan maaf itu bagi pihak PKR dan dirinya.

“Dokumen tersebut telah menyatakan dan memberi gambaran bahawa Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim adalah seorang yang korup, zalim, tidak boleh dipercayai, tidak bersikap telus, tidak jujur, tidak beretika, tidak beramanah, tidak berintegriti, telah terlibat dengan perlakuan rasuah dan salah laku dan tidak layak menjadi Menteri Besar Selangor.

“Bagi pihak PKR dan secara peribadi, kami melahirkan rasa amat kesal dan dengan ikhlas dan suci hati serta tanpa syarat memohon maaf kepada Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.


“Bagi pihak PKR dan secara peribadi, kami juga memberi akujanji kepada Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim dan Mahkamah Mulia ini bahawa kenyataan-kenyataan tersebut tidak seharusnya dikatakan dan kami akan memberhentikan daripada menyatakan dan tidak akan mengulangi kandungan dan tuduhan-tuduhan dalam dokumen tersebut dan apa-apa kandungan yang berkaitan dengan dokumen tersebut,”.
Nah! Sekarang masih ada lagi ke pihak yang nak percaya pada puak - puak Parti Keluarga Rosak ni? Terbukti yang diorang ni hanya sekadar pandai buat cerita yang bukan - bukan tanpa sebarang bukti yang sah. Apa yang pasti, diorang ni memang Kuat Menabur Fitnah!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Sanggup ke rakyat bertuankan pr yang kaki fitnah, nepotism dan tak buat kerja ni??

    BalasPadam
  2. Rupa-rupanya banyak cerita yang betul pulak.

    BalasPadam
  3. izzah aiskerim...azmin aiskerim...nuar kunyit...jijah omega. ini semua bukan fitnah yer.....

    BalasPadam
  4. Anak beranak satu keluarga kaki penipu....si bapak nya dah lah kerja dia drill juboq jantan atau betina...dengan parti2 sekali dia jadikan agen penipuan mereka....gang munafik dan fasik semuanya.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping