Rabu, Ogos 12, 2015

Tidak dapat dinafikan lagi bahawa Si Wan Azizah ni memang dah Nyanyuk. Sampai tahap peraturan kat dalam Tren pun dia tak tau. Itu membuktikan bahawa dia ni memang tak prihatin lansung.
Secara tidak lansung, tindakan Riak dia memuat-naikkan gambar tengah makan nasi bungkus didalam tren tu telah memakan diri dia sendiri apabila dia didakwa tidak tahu peraturan.

Rata - rata, pengguna laman media sosial mula mengkritik tindakan yang dilakukan oleh Presiden Parti Keluarga Rosak tu dan dianggap hanya sekadar lakonan dihadapan khalayak ramai.
Tapi, apa nak heran ye tak. Si Wan Azizah tu mana pernah naik tren atau pun pengangkutan awam. Sejak dari dulu lagi, dia dah biasa dibawa ke sana dan ke mari dengan kereta mewah. Maka sebab itulah dia tak tau yang kat dalam tren tak boleh dibawa makanan dari luar!!!

PS: Mungkin lepas ni Si Wan Azizah tu hasut pulak rakyat supaya berguling depan tren, mengecam tindakan Kerajaan kerana tidak membenarkan makan atau minum dalam tren!!!
Categories: ,

11 ulasan:

  1. Dia makan bukan curi duit, apa punya blogger isu macam ni pun nak tulis. Ada lagi skandal yang besar, tak nampak ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe...curi duit tu persepsi pmbangkang...
      Suami dia dulu mtk gaji rm1 sbln...bila dihitung claim selama 7 thn adalah bersamaan rm220k sbln dibedalnya.Konon nak bawak pelabur asing...habuk pon tarak...

      Padam
    2. Kalau tak mencuri pun tidak bermakna boleh langgar peraturan lain. Kalau nak membela pun biar kena pada tempat.

      Padam
    3. Kalau tak mencuri pun tidak bermakna boleh langgar peraturan lain. Kalau nak membela pun biar kena pada tempat.

      Padam
    4. Skandal besar ape itu semua fitnah pembangkang yg reka. .akhir zaman manusia suka makan makanan fitnah esok akhirat terimalah pembalasan dari tuhan

      Padam
  2. Saya sering naik LRT dan Komuter dan setahu saya dalam LRT dan Komuter memang di larang makan dan minum . Tapi tak tau laa kalau kak Wan ni naik tren luar negara .

    BalasPadam
  3. Anon 6.11 pm
    Curi duit tu kalau betul dia curi memamg salah tapi tak kan sebab orang lain curi duit dia pun boleh buat apa yg dia suka . Mungkin dia dan pengikutnya tu buta mata dan hati sampaikan tak nampak larangan tak boleh makan dan mimum kat pintu tren tu.

    BalasPadam
  4. Bodoh... Bodoh.......

    BalasPadam
  5. Bakol oppo, tangan sarung bedah gigi,kipas udang disebalik batu, nasi lemak train, gelang tangan cap siput, cincin timah belah rotan, baju cap gajah, tudung cap pelanduk, kasut kayu terompah, payung kertas, lunch golai lemak puucuk paaaku ikaan sepat kering,cycleling basikal antik robin hood

    BalasPadam
  6. masa kecik.aq redah ja lampu merah.bodoh berenti kerana jln ok x da orang/kenderaan daaa.otak fresh katakan.
    wanazizah gitu la..nurul gitu la anuar kat penjara gitu la he he anak beranak gitu la..'pentingkan diri semdiri'. sebab apa aq kata gitu sebab aku redah lampu trafik merah tu kerana nak cepat.motor ayah aku tu kena hantar cepat klu tak, sah kena... aq betul kan?

    BalasPadam
  7. kalau tak blh&tak nak ikut peraturan.....jadi tak ada beza dgn perangai haiwan....belakang depan pun tak ada beza...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping