Sabtu, Ogos 01, 2015

Heh! Pandai betul Datuk Seri Najib ni buat puak - puak DAPigs tu meroyan. Dalam keadaan Pakatan Haramjadah tu tengah beramuk sesama sendiri, boleh pulak dia puji Presiden PAS secara terbuka.

Jika sebelum ini, puak - puak DAPigs ni memang dah sakit hati dengan pendirian PAS yang didakwa cenderung menyokong tindakan yang dibuat oleh Kerajaan pimpinan YAB Perdana Menteri.

Hanya semata - mata kerana PAS mengambil sikap tidak menghukum rombakan kabinet yang dilakukan oleh pihak Kerajaan pimpinan YAB Perdana Menteri membuatkan puak - puak DAPigs tu hilang akal.

Alasan yang diberikan oleh Presiden PAS, kepimpinan baru yang dipilih perlu diberikan masa dan tidak boleh dibuat dakwaan yang melulu sebelum mereka benar - benar diuji terlebih dahulu.
"Kita lihat Kabinet yang baharu ini dia nak selesai bagaimana masalah negara ini. Kita lihat dulu," Hadi dilaporkan sebagai berkata.
Atas alasan itulah yang membuatkan YAB Perdana Menteri memberikan pujian kepada Presiden PAS kerana bersikap terbuka dan tidak terlalu jumud seperti mana yang dilakukan oleh DAPigs.

Menurut Najib, beliau sangat menghargai sikap dan juga pendirian seteru politiknya itu yang tetap berpegang kepada prinsip seseorang itu tidak bersalah selagi belum dibuktikan bersalah.
"Sebab itu saya puji presiden PAS walaupun kami bersaing. Dia kata tak bersalah selagi tak dibuktikan. Presiden PAS pun boleh buat penilaian," katanya sewaktu berucap di Putrajaya, petang ini.
Dalam erti kata lainnya, tak payah la kita nak buat kesimpulan kita sendiri berdasarkan kepada persepsi yang disemai dalam laman media sosial tak tentu arah. Sebaliknya, guna la kepala otak masing - masing. Jangan asyik guna Kepala Lutut je!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping