Sabtu, Ogos 01, 2015

Heh! Siapa sangka ye tak. Dalam keadaan Politik dok sibuk tengah bergolak pada ketika ini, Si Ostazah Pening ni jugak la yang untungnya. Pusing la kot mana pun, dia jugak yang dapat sedap.

Sedap la sebab ada juga orang yang sudi menjadikan dia sebagai suri rumah walaupun sebelum ini dia dah dua kali bercerai akibat sifat diri sendiri yang kurang penyabar sebagai seorang isteri.

Sedangkan dalam masa yang sama, parti yang dia sertai sewaktu Pilihan Raya Umum yang lepas masih bergaduh dengan puak - puak DAPigs dan dikhianati oleh Geng Haprak Baru pimpinan Si Mat Sabu.

Walau apa pun, kita ucapkan tahniah jugak la buat Si Ostazah Pening ni untuk perkahwinan dia yang bakal berlansung dalam bulan Ogos ni. Sama - sama kita doakan semoga dia berbahagia dengan pasangan baru dia dan harap - harap lepas ni dia tak meroyan lagi!!!

#WalimatulUrus #JaiAbby. Alhamdullillah. #14August2015 akan menjadi kenangan terindah buat kami. Buat Sy & En @jaiezzany. Kenal dari 2013, tp tak perasan sangat. December 2014 berhubung semula atas urusan kerja. Terus berhubung baik sehinggalah akhirnya ‘jodoh’ datang tak terduga. Panjang nak cerita..

Apapun, kami ambil keputusan utk mempercepatkan ‘kerja baik’ ini agar sentiasa berada di bawah keredhaan ALLAH & tidak terlibat dgn perkara2 yg tidak diingini. Beberapa minggu je lagi ni… Syukur ALLAH permudahkan segala perancangan kami. Terima Kasih ALLAH atas jodoh ini. Doakan ini akan jadi ‘perkahwinan’ yg terakhir buat kami. . .

Kami umumkan utk pengetahuan semua, Agar tiada cerita2 yg direka. InshaALLAH, Cuma tak termampu rasanya nk jemput semua disini hehe.. Kad kahwinpun kalau tempah tak sempat siap, jadi begini jelah jemputnya huhu…. Ampun Maaf dipinta ye. Yg mengenali, yg dekat, Sahabat2… Tunggu Sy msg nanti k. Simpan date ni dulu…

Majlis pernikahan akan berlangsung pada 14hb August nanti di sebuah Masjid di Keramat. Makan2 ‘Kasih Sayang’ akan di buat pada 16hb August pulak, inshaALLAH. Sekali dgn Makan2 bersama Keluarga UMAIMA ye. Temanya pun ‘Peach’ ikut warna tema UMAIMA hehe… Persiapan disaat2 akhir… Memang menyesakkan dada…

Nk mohon bantuan info utk Dewan, Pakej Perkahwinan , Baju, Make up, doorgift, semualah… Tolong Sy please… Hanya ALLAH dpt membalasnya
Categories:

5 ulasan:

  1. AB abang awak still ory ke duda kematu, don waste ur time find pucuk muda, rangup macam jambu batu cecah asam masin.

    BalasPadam
  2. Alhamdullillah. Syukur kehadrat Allah...Moga tak meroyan lagi sudah...Dah jadi masakan thai ke 3 rasa atau berasa rasa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa masak lomak cili api pucuk paku. kita tige lina kosong siapa nak lawan kita,lepas pru14 empat tunggu tungu. I magic women.

      Padam
  3. Berguru dengan tok guru inila jadinya. Kali ke 3 kalau gagal. Kali ke 4 mintak tolong salleh yakkop jadi no 5. Ke no 4 berapa ya tak ingatSalleh yakkop cakap dunia ini ana yang punya. Abee nanti ada payung ufo, bantal ufo talam ufo piring ufo atas rumah salleh yakkup.orang salleh ufo suka.

    BalasPadam
  4. Aiiii....sedap laaa awk.....bru xponing den mikir nyo....kakaka

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping