Selasa, Ogos 04, 2015

Senasib dengan Tan Sri Muhyiddin Yassin, kali ini giliran Datuk Seri Shafie Afdhal pulak yang menjadi mangsa fitnah rekaan yang sengaja dijaja oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Jika semalam, puak - puak Pakatan Haramjadah tu dilihat sengaja nak menaburkan fitnah dan memburuk - burukkan imej Tan Sri Muhyiddin Yasin. Kini giliran Shafie Afdhal pulak yang difitnah.

Mereka kata kononnya Datuk Seri Shafie Afdhal akan menyertai parti Pembangkang di Sabah selepas digugurkan dari jawatan Menteri setelah rombakan kabinet dibuat baru - baru ini.

Namun ternyata dakwaan itu hanya sekadar khabar angin yang cuba difitnahkan terhadap Datuk Seri Shafie apabila ianya dinafikan oleh Tuan Punya Badan dalam satu kenyataan media semalam.
SEMPORNA: Naib Presiden Umno, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal menafikan beliau merancang untuk menyertai sebuah parti pembangkang.

"Ia adalah satu pembohongan. Selepas saya digugurkan, beberapa pihak mula menyebarkan cerita bahawa saya akan meninggalkan Umno dan menyertai Pertubuhan Kebangsaan Sabah Bersatu (USNO Baru)," kata Shafie.
Jelas, fitnah itu berlaku hanya kerana semata - mata puak - puak Pakatan Haramjadah tu cuba nak mencetuskan perbalahan didalam UMNO dengan melaga - lagakan pemimpin - pemimpin tertentu.

Hasrat puak - puak Pakatan Haramjadah ni ialah supaya ianya dapat melemahkan UMNO dari dalam. Mereka sangka, hanya dengan cara itu sahaja mereka dapat menumpaskan UMNO.

Tapi ternyata, ianya tidak mampu untuk menggugat keperibadian serta prinsip utama pemimpin - pemimpin UMNO seperti Tan Sri Muhyiddin Yassin dan juga Datuk Seri Shafie Afdhal.

Hanya mereka yang lemah semangat dan mudah kecewa dengan perjuangan UMNO sahaja yang akan mengambil tindakan untuk meninggalkan parti serta menyertai organisasi lain ni.

Cuma orang yang lemah Iman dan hanya bergantung kepada nafsu Syahwat macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu je yang suka mengkhianati dasar perjuangan parti mereka sendiri.

Itu pasal lakita tengok Si Ketua Penipu, Si Mat Sabu dan konco - konco Geng Haprak Baru tu semuanya mudah sangat meroyan tak tentu arah. Sebab diorang semua hanya sekadar Gila Kuasa. Tu pasal la diorang mudah hilang akal bila kena pecat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Knapa tak ulas isu akaun najib RM 2.6 b, andai kata pemiliknya Kassim bin Salim, penjawat swam, pengerusi JKKK pulak tu, agak2 apa tindakan pihak berkuasa, pihak bank khususnya bank negara, LHDN pun diam ?.....kalau Dana utk APA, daripada SIAPA dan kemana? Bagaimana dgn pengeluaran Wang, biasanya kalau dah melebehi RM 50k mesti ada argue dr bank tambah lagi akaun peribadi....cukup2 lah memperbodohkan rakyat!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping