Isnin, Ogos 10, 2015

Heh! Masih tak serik - serik lagi gamaknya puak - puak Pakatan Haramjadah ni nak pancing sokongan dan simpati murahan melalui agenda Politik Longkang yang diorang jaja selama hari ini rupanya.

Tak cukup dengan wayang untuk mencetuskan huru hara dikalangan rakyat, mereka juga turut berusaha untuk menyemai api kebencian dikalangan rakyat terhadap pihak Kerajaan Pusat.

Jika dulu, diorang jugak yang sering kali menghentam pihak SPRM dengan pelbagai tuduhan serta dilabelkan sebagai Barua atau Anjing kepada Kerajaan. Sekarang, dah terbalik pulak.

Sampai tahap ada yang sanggup nak berguling depan pejabat SPRM semata - mata nak menunjukkan sifat HIPOKRIT mereka secara terang - terangan. Memang dasar MUNAFIK sungguh!

Tapi malangnya, hasrat puak - puak Pakatan Haramjadah tu sekali lagi dikecewakan oleh pihak SPRM apabila mereka melarang mana - mana pihak untuk mengambil tindakan sedemikian.

Mungkin bagi pihak SPRM, apa yang dirancang oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak mendatangkan sebarang faedah. Sebaliknya, ia hanya akan membuatkan Integriti agensi tersebut semakin tercalar. Nanti, tak pasal - pasal pulak diorang nak kena layan 'Beruk Meroyan' kat depan pejabat!!!
PETALING JAYA: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menggesa semua pihak supaya tidak meneruskan hasrat untuk berkumpul di pejabat badan itu di seluruh negara bagi menyatakan sokongan.

Gesaan itu dilihat mempunyai kaitan dengan arahan pertukaran serta merta dua pegawai kanannya termasuk kerana menyambut kehadiran wakil pemimpin pembangkang yang dianggap tidak wajar dilakukan seorang penjawat awam.

Menurut Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Pencegahan) SPRM, Datuk Mustafar Ali, perhimpunan di pejabat SPRM dikhuatiri akan mewujudkan suasana tidak selesa kepada orang ramai.

"SPRM mengucapkan penghargaan dan terima kasih kepada pemimpin kerajaan, parti-parti politik dan pertubuhan bukan kerajaan serta rakyat yang telah memberikan sokongan moral secara langsung atau tidak langsung.

"Pada pandangan SPRM memadai dengan sokongan yang telah diperlihatkan setakat ini dan memohon rakyat terus memberi kerjasama dengan SPRM dalam memerangi jenayah rasuah," katanya.

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping