Khamis, September 03, 2015

Seperti mana yang kita jelaskan sebelum ini, kehadiran Tun Mahathir ke perhimpunan Haramjadah yang dianjurkan oleh BERSHIT 4.0 hujung minggu lepas tidak diterima dengan baik.

Nak pulak dikalangan mereka yang pernah melalui keperitan sewaktu pemerintahan Tun Mahathir ketika Reformasi 1998 sebelum ini. Dan salah seorang daripadanya ialah Tian Chuak.


Kali ini, tiba giliran Si Gay Tua ni pulak mengutuk tindakan yang dilakukan oleh Tun Mahathir yang muncul secara tiba - tiba sewaktu perhimpunan tersebut dijalankan Sabtu lalu.

Dari kenyataan yang telah dikeluarkan, Si Gay tua tu mendakwa tindakan Tun Mahathir hanya sekadar 'Menjilat Ludah Sendiri' apabila dia turut serta dalam perhimpunan tersebut.

Malah kesempatan itu juga turut digunakan oleh Si Gay Tua tu untuk terus mengutuk perilaku Tun dengan mendabik dada KONONnya Negarawan tu tunduk kepada 'Mazhab' ciptaannya.
"Hakikatnya garis politik jalan raya Hishamuddin Rais telah berjaya. Jalan raya kini telah menjadi budaya politik Malaysia. Hakikatnya Mahathir Muhamad kini tunduk dan akur dan mengikut jejak langkah Hishamuddin Rais. Ini kemenangan peribadi untuk saya,” katanya dalam portal Malaysiakini.
Selain itu, Si Gay Tua tu juga turut menyindir dengan membuat kesimpulan bahawa tindakan Tun hanya akan memberikan kemenangan kepada YAB Perdana Menteri dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.
“Datanglah apa sahaja, Najib akan terus berkuasa. Apabila memang, Najib dengan angkuh dan bangga akan berkata kepada Mahathir Muhamad ‘…$#@! you Mahathir… Lihat aku dapat sokongan majoriti rakyat… Kamu nak cakap apa?’” 

"Mahathir menyedari beliau akan dihamburkan dengan ayat-ayat berikut, maka atas sebab itu beliau turun dua kali ke jalan raya untuk memberi sokongan kepada para penunjuk perasaan," katanya lagi.
Jelas, apa yang dilakukan oleh Mantan Perdana Menteri Malaysia tu hanya mengundang penghinaan dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu dan memberikan imej buruk kepada dirinya.

Kesimpulan mudahnya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni semuanya tak ubah seperti Anjing Yang Tersepit. Buat la baik macam mana sekali pun, penyudahnya nanti kita juga yang akan digigitnya! Jadi, tak payah la buang masa nak menyokong tindakan diorang tu!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. Kahkahkah, ishamuddin rais pasal bercakap Kira macam hebat sangat tapi apakah sebenarnya sumbangan yang engkau telah beri kepada negara selama ini? Apa dia? Kahkahkah! Perasan lebih punya mangkuk, dia perasan diri dia hebat.

    BalasPadam
  2. Mamat kominis ni memang mangkuk ayun.Patut dah lama beri makan harimau kat zoo negara

    BalasPadam
  3. Tun dah keterlaluan...
    Akhirnya mendatangkan pghinaan pada dirinya...
    Munafik yg ketara sgt..
    Melayu mudah lupa...dia terlupa!!!

    BalasPadam
  4. Yup he is getting annoying...tm that is..:-( :-( :-(
    hishamuddin muka tak malu tak da sumbangan. Pg la tggl d luar negara buat semak jer d msia nih.

    BalasPadam
  5. Teringat di pengakhir perhimpunan agong Umno....cukup!!!!cukuplah!!!!cukuplah!!!!kononnya menangis kerana sudah rasa besar hati sangat hendak melepaskan jawatan presiden Umno dan PM. Tapi tidak disangka pengakhiran hayat beliau cuba memporak perandakan parti. Diatas dasar apakah yang dikatakan sayangkan parti?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping