Khamis, September 03, 2015

Hahaha!!! Memang lawak betul la bila PAS beri nasihat kepada Pengerusi Geng Haprak Baru merangkap Presiden Parti Pancacai ni supaya dia bertaubat. Baru sekarang diorang sedar?

Takkan la baru sekarang ni diorang tau yang Si Mat Syabun tu memang seorang yang 'Miang Keladi' sedangkan sebelum ni pun dia pernah KANTOI berkhalwat dengan isteri kawan dia sendiri.

Hakikatnya, sifat Gatal yang ditonjolkan oleh Si Mat Syabun bukan la satu cerita baru dan ianya sudah menjadi satu Rahsia Umum. Semua orang tau perangai Haramjadah Si Mat Syabun tu.


Bahkan 'Keghairahan' Si Mat Syabun tu bukannya boleh dibendung. Dia memang pantang kalau tengok 'Dahi Licin'. Dan disebabkan itulah Si Mat Syabun Gila nak jadi Pencacai kepada DAPigs.

Jadi, tak payah la PAS nak mengabihkan masa menutup kemaluan sendiri dengan memberi nasihat kepada Si Mat Syabun tu. Sedangkan dulu masa dalam PAS pun dia 'Ghairah' tak tentu arah, inikan pulak bila dia dah keluar parti tu. Buat mengabihkan masa je dan tenaga je!!!
PETALING JAYA: Pengerusi Gerakan Harapan Baharu (GHB) Mohamad Sabu dinasihat supaya bertaubat selepas gambar ‘mesranya’ bersama peserta demonstrasi 4.0, tersebar luas di laman sosial.

Ketua Penerangan Dewan Ulama Pas Pusat, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali At-Takiri berkata, sebagai seorang Islam sepatutnya bekas Timbalan Presiden Pas itu menjaga tatasusilanya.

“Sebagai seorang Muslim, dia harus menjaga dirinya daripada fitnah. Tidak kiralah siapapun, daripada parti mana sekalipun, asalkan orang itu mengaku dirinya adalah Muslim, mereka kena jaga tatasusila seperti yang diajarkan oleh Islam,” katanya ketika dihubungi FMT pada Rabu.

Katanya, sebagai seorang pemimpin, pastinya perbuatan itu mendapat perhatian dan apa yang berlaku ia akhirnya memalukan diri sendiri.

Jelas Khairuddin, gambar itu tidak memberi apa-apa kesan kepada Pas meskipun Mat Sabu pernah menyertai parti itu yang kini diteraju ulama.


Sebelum ini, salah seorang pengirim gambar berkenaan dilaporkan telah memohon maaf di Facebook kerana memuat naiknya di laman sosial.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping