Jumaat, September 18, 2015

Hahaha!!! Heran kan. Kenapa sejak Si Tokong DAPigs tu memerintah Pulau Pinang, baru kali ini kita dengar timbulnya kes 'Penyakit Anjing Gila' ni? Sebelum ni, tak pernah dengar pulak.

Mungkin semenjak Rejim DAPigs memerintah, Pulau Pinang tu banyak sangat 'Anjing Liar' kot. Dengar kata, merata - rata 'Anjing Liar' ni berkeliaran. Sampai kat tengah bandar pun banyak juga.

Maka tak heran la sekiranya itu yang menjadi penyebab utama kenapa penyakit seperti itu datang dan menyerang penduduk - penduduk yang tinggal disekitar kawasan pulau tersebut.

Nak pulak apabila ada 'Kepala Anjing' yang jadi ketua. Memang makin bertambah banyak la kes seumpama itu berlaku dibawah pemerintahan Rejim puak - puak DAPigs tu pada ketika ini.

Tapi, tindakan yang telah dilakukan oleh Si Tokong DAPigs tu dilihat hanya lebih kurang sama je dengan apa yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Cap Ayam kat Selangor tu sebelum ini.

Kalau dulu, Si Menteri Besar Cap Ayam tu sibuk nak mem-BERSIH-kan sampah sarap dan longkang di Negeri tersebut. Tapi "Sampah Sarap" yang sebenar tak nak pulak dia BERSIH-kan.

"Longkang" yang tersumbat tak nak pulak dia cuci kasi BERSIH. Sebaliknya makin bertimbun - timbun pulak "Sampah Sarap" kat dalam "Longkang" tu. Memang 'Jijik' sangat kita menengoknya.

Sepatutnya, sama ada Si Tokong DAPigs atau pun Si Menteri Besar Cap Ayam tu BERSIH-kan dulu diri diorang sendiri dari segala 'Sampah Sarap' dan 'Longkang' supaya penyakit tak mudah datang.

Ini tidak. Diri diorang sendiri pun tak BERSIH, lagi diorang nak sibuk dengan menabur dakwaan yang bukan - bukan terhadap orang lain. Selesaikan dulu masalah sendiri. Jangan asyik nak selak kain orang lain je kerjanya!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. wassalam. Ngapo anjing jo gilo? apo KM dio tak samo ko? dio suko melalak cam ayah dio. kan gilo tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tahap dia dah tinggi. Dia bukan anjing lagi dah, dah naik taraf babi ...

      Padam
  2. anjing2 pun tak tahan dok kat Penang sampaikan semuanya jadi gila.. kah kah kah.. apa yg dah LGE buat??

    BalasPadam
  3. Tulah, robohkan lagi kampung Melayu....what goes round comes around...doa org yg teraniaya tu selalu dimakbulkan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berani betul Dia robohkan kampung Melayu, Org Melayu DAP Diam aje ke?

      Padam
  4. Jangan mamu dengan mami jadi gila sudah..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping