Khamis, September 17, 2015

Wah!!! Bukan gempar lagi bila dengar cerita kata Si Mat Syabun tu buat program. Dengar kata, program anjuran dia semalam hampir menelan belanja sehingga angka juta - juta. Betul ke?

Katanya, program anjuran Si Mat Syabun tu telah diadakan disebuah dewan konvensyen yang turut menelan perbelanjaan yang cukup besar. Ianya termasuk sewa dewan dan jamuan makan.

Bahkan menurut laporan sebuah laman portal berita semalam, parti Pengkhianat Amanah Negara yang dipimpin oleh Si Mat Syabun tu sekarang ni mempunyai keanggotaan seramai 30 ribu.

Maka sekiranya semua ahli parti tu turut hadir dalam mesyuarat semalam, dah tentu - tentu belanja yang diperlukan cukup besar. Malah ianya pasti akan menelan belanja yang cukup besar juga.

Kalau makan satu kepala RM 10 ringgit, maka belanja makan sahaja dah mencecah hampir RM 300 ribu. Itu sebagai contoh. Tapi, belanja makan zaman sekarang lebih dari itu rasanya.

Maklum la. Bak kata puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak la. Harga barang sekarang ni semuanya dah naik. Jadi, takkan pulak belanja makan untuk program Si Mat Syabun tu setakat RM 10 ringgit je.

Tapi, walaupun parti Pengkhianat Amanah Negara (PAN) yang diketuai oleh Si Mat Syabun tu kata keahlian mereka adalah seramai 30 ribu orang, belum pasti lagi semuanya masih hidup.

Sebab parti yang di-HIJACK oleh Si Mat Syabun dan konco - konco Pengkhianat dia sebelum ini pun dah mempunyai keahlian mereka sendiri. Jumlah keahlian berapa ramai tu, kita tak pasti.

Namun apa yang pasti, Si Mat Syabun tu sendiri perlu tampil membuat pendedahan mengenai segala persoalan yang dibangkitkan tu secara telus kepada rakyat keseluruhannya.

Perkara yang paling utama ialah mengenai peruntukan Dana Kewangan yang digunakan untuk perbelanjaan parti tersebut. Dari mana dan siapa yang memberikan diorang bantuan Dana Kewangan?

Berapa banyak yang dah dilaburkan untuk menubuhkan parti Pengkhianat Amanah Negara tu dan berapa ramai keahlian parti tersebut yang masih hidup? Kalau main setakat pandai bercakap dengan air liur je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories:

3 ulasan:

  1. I M AYAM, parti cap ayam. Papa selalu film tamil sg bloh

    BalasPadam
  2. Tak lama la..jadi macam Parti KITA..mengabis borehhh jo.

    BalasPadam
  3. Yang reka desing logo memang hisap ganja sabu pencopek lombek lalok

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping