Rabu, September 02, 2015

Desas desus dikalangan rakyat di Malaysia mengenai pendirian dan sikap berat sebelah Bekas Pak Timbalan Menteri ni bukannya baru kita dengar. Malah ianya sudah menjadi Rahsia Umum.

Sejak dia GAGAL mempertahankan jawatan sebagai seorang Ahli Parlimen dan GAGAL dia dalam pemilihan UMNO yang lepas, Bekas Pak Timbalan Menteri tu dilihat semakin hari semakin meroyan.

Seolah - olah seperti dia tidak mampu untuk menerima hakikat bahawa bukan sahaja pengundi yang tidak mahukan dia. Tetapi ahli UMNO juga menolak pendekatan Politik Baru yang dijajanya.

Acap kali kita mendengar berita yang menyatakan bahawa Si Bekas Pak Timbalan Menteri ni mengutuk Kerajaan yang dulunya pernah memberikan dia peluang untuk berkhidmat kepada rakyat.

Yang kita herannya, kenapa bila dia dah takde jawatan baru dia nak bising? Kenapa sewaktu dia diberikan peluang dulu dia tak nak pulak berbakti sepenuh jiwa dan raga dia kepada rakyat?

Sampai tahap, pengundi dikawasan dia sendiri pun merungut tak pernah nampak muka dia kecuali bila ada pemimpin besar turun ke kawasan. Pun begitu, dia bukannya nak berjumpa dengan rakyat.

"Setakat datang tunjuk muka kepada pemimpin besar, duduk di meja VVIP dan kemudian balik terus ke Kuala Lumpur, baik tak payah!". Itu sebahagian dari rungutan pengundi dikawasan dia sebelum ini.

Jadi, kenapa baru sekarang dia nak bersuara dan mempertikaikan tentang Kerajaan? Tidakkah itu membuktikan bahawa Si Bekas Pak Timbalan Menteri ni seorang yang HIPOKRIT dan Cakap Tak Serupa Bikin?

Dan baru - baru ini, Si Bekas Pak Timbalan Menteri tu tampil pulak dengan sebuah video yang turut dilihat memberikan sokong kepada penganjuran perhimpunan Haramjadah BERSHIT 4.0 tu di Kuala Lumpur.

Bahkan status - status dia didalam laman media sosial juga menunjukkan yang dia menyindir kenyataan pemimpin Kerajaan yang mengecam penganjuran perhimpunan BERSHIT 4.0 tu.

Sekali lagi Si Bekas Pak Timbalan Menteri tu membuktikan bahawa dia dah cukup 'Besar Kepala' untuk membelakangi pendirian dan keputusan yang telah dibuat oleh parti yang dianggotainya.

Maka, untuk apa lagi Si Bekas Pak Timbalan Menteri tu jadi ahli UMNO jika dia enggan menuruti ketetapan yang telah dibuat oleh parti? Dan jika benar dia seorang yang berpegang kepada prinsip, sudah pasti dia akan ambik tindakan yang sewajarnya dan sertai parti Si Mat Sabu tu!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. Yang terlebih liberal tu elok lah keluar dari Umno.Tak ada apa yg nak di banggakan dgn liberalisma,kalau boleh KJ pun kena isi borang lain.Umno sangat memerlukan pemimpin yg benar -benar berjiwa Melayu dan Islam,kalau mahu Umno menjadi bersih dan di sokong rakyat.Melayu dan Bumiputra.Jangan harapkan lagi sokongan Cina,tapi India masih boleh buat kawan,dan berilah bantuan sewajarnya kepada kaum mereka yg masih ramai dlm keadan susah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju budak KJ tu diterajang terus dari Umno...aku tergelak tengok muka dia masa keluar Pwtc masa menang KP...muka habis kecut macam ponnn. .

      Padam
  2. Biaq pi lah si Pudin ni nak masuk Geraka Haru Biru tu. Ada nya dia dalam UMNO tak menambah, pergi nya dia tak mengurang.....

    BalasPadam
  3. SiFudin, berjuang kerana Jawatan bukan kerana agama.bangsa dan negara sebabtulah bercakap macam meroyan tak tentu arah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping