Rabu, September 02, 2015

Hebat tak Si Punah-Sihat GHB atau sekarang dikenali sebagai Parti Pencacai ni? Kalau kita nak anggap diorang sebagai Parti Pekerja memang tak sesuai sebab diorang ni bukannya ada kerja pun.

Sebaliknya, kerja yang mampu dilakukan oleh Geng Haprak Baru tu hanya menjadi Pencacai kepada puak - puak Kafir Harbi DAPigs dengan mencium bontot diorang setiap hari.

Jadi, apa kelayakan untuk kita gelarkan diorang ni sebagai sebuah parti yang mewakili Pekerja sedangkan kerja diorang hanya mengerjakan orang lain atas dasar kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri?

Berbalik kepada Si Punahsihat GHB tu. Ternyata dia ada mempunyai kuasa Keramat yang diluar batasan orang lain untuk menghapuskan Bai'ah yang dilakukan oleh Wakil Rakyat PAS sebelum ini.

TAPI, sebelum dia berniat nak menggunakan kuasa keramat dia tu, kita nak tanya dia dulu. Sebelum ni dia pernah cermin diri dia sendiri tak? Pernah tak dia tanya diri dia sendiri, dia Wakil Rakyat kawasan mana?

Kalau dia sendiri pun tak pernah jadi Wakil Rakyat selepas Pilihan Raya Umum yang lepas dan hanya sekadar pandai menjadi Pencacai kepada puak - puak DAPigs tu je, baik tak payah banyak cakap la.

Setakat buang masa tak tentu arah ni, apa faedah yang dia dapat? Kenapa sebelum ni dia sendiri tak bertanding dalam Pilihan Raya Umum bagi membuktikan dia ada sokongan dari rakyat?

Kot sekarang kalau dia juga merupakan salah seorang wakil rakyat yang bercakap bagi pihak pengundi yang dia wakili, tahan jugak. Ini tidak. Jangan kata pengundi, malah ahli dari parti sendiri pun tak sokong dia!!!

Apa yang pasti, tindakan Si Punah-Sihat GHB ni hanya sekadar nak menghalalkan Pengkhianatan yang dilakukan oleh wakil rakyat PAS terhadap pengundi yang mengundi mereka sebelum ini.

Jadi, tak payah la Si Punah-Sihat GHB atau Parti Pencacai ni nak tunjuk yang dia tu bagus sangat. Pakai jubah, simpan janggut dan berserban putih sekali pun tak guna juga kalau kerja dia asyik nak menjadi Pencacai kepada puak - puak DAPigs tu je!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. GHB Mat Sabu masih boleh mewakil pekerja-pekerja DAP yang tersembunyi sebab skop kerja mereka pun jenis yg tersembunyi jugak. Yaitu untuk buat provokasi terhadap Kerajaan didalam internet dan nama jawatan itu RBA DAP.

    BalasPadam
  2. entah la..manusia memang kariatif bab cilok2 bukan je antara manusia hubungan ngan tuhan pun gak..teringat petsembahan buah2 tiruan di tokong2 mcm2 alasan ada selagi nak hidup! he he
    tapi aku fikir tak perlulah ngok ngek merapu2 .ditengok orang tengok.dijadikan wayang lak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping