Khamis, September 17, 2015

Dalam kesibukan orang - orang Melayu semua turun berhimpun di Padang Merbok semalam, dengar kata Si Mat Sabu dan konco - konco Pengkhianat dia ada buat berita penting.
Tapi sayangnya, tak de orang pun yang buat laporan mengenai perkara penting yang nak disampaikan oleh Si Mat Sabu tu. Semua orang buat tak peduli je dengan berita gempar yang diumumkan.
Berita pasal apa ek? Kenapa berita sepenting itu tak mendapat perhatian dikalangan rakyat dan hanya diendahkan begitu sahaja? Sampai hati rakyat Malaysia buat macam tu kat Si Mat Sabu tu ye.
Tapi rasanya, kalau dihebohkan sangat pun mengenai berita penting Si Mat Sabu tu, memang takde faedah sangat pun. Sebab memang sejak dari dulu lagi, semua orang kenal yang Si Mat Sabu tu BARUA DAPigs!!! Jadi, tak payah buat cerita pun tak pe!!! Hahaha...
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Mak Datok . Ramai nya penyokong Liverpool di Malaysia ni .

    BalasPadam
  2. g18 ayam tambatan!bula pas tapi dap.kesian bloggers tak senonoh kasi up dari dulu sampai skrg citarasa dap tak kesampaian.oh oh dap bijak menjadikan nilai perjuangan islam kosong tapi ral cerdik membina malaysia sejahtera aman sentosa lagi makmor.

    BalasPadam
  3. bukan takat barua dapig je siap mmg dah keturunan makan anjing

    BalasPadam
  4. Mat labu terima amanah wahyu tablet dari god alien ufo.

    BalasPadam
  5. Mat sabu tu ape? Abu? Labu atau lembu?.lembu mass boleh wat kerja memang tuannya sayang. Tunggule mass take leh wat kerja. Sembelih le....

    BalasPadam
  6. Aji dan ajis turut kena laknat sumpah baiah kalau bersetongkol dengan pan dan pkr.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping