Selasa, September 01, 2015

Heh! Apa lagi yang nak diharapkan dari puak - puak Pakatan Haramjadah ni selain dari hakikat bahawa mereka ni memang kuat menabur fitnah. Diorang ni jenis manusia yang tak bertanggungjawab.

Dek kerana mereka terlalu ghairah nak menggulingkan Kerajaan dan mengelirukan rakyat sampai tahap mereka sanggup menabur fitnah yang bukan - bukan. Malah Tuanku Sultan Johor pun tidak terkecuali.

Tinggal lagi, tindakan yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu tak perlu kita nak rasa hairan sangat sebab pemimpin diorang pun lebih kurang sama je. Semuanya perangai Haramjadah belaka.

Sedangkan sebelum ni pun, Si Nurul Izzah tu pernah KANTOI menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional untuk memastikan dia kekal menjadi Ahli Parlimen, inikan pulak Pencacai - Pencacai bertaraf Longkang dia didalam laman media sosial. Lagi la kuat diorang menabur fitnah!!!
JOHOR BAHRU - Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar tidak pernah mengeluarkan titah yang ditujukan kepada kerajaan Umno untuk berhenti memperdayakan rakyat yang kini menjadi viral di laman-laman sosial.

Menteri Besar Johor, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin menegaskan penyebaran kenyataan yang memetik Sultan Ibrahim itu berniat jahat.

"Sultan tidak pernah langsung menulis atau menitah sedemikian, itu adalah tindakan dan niat jahat pihak-pihak tertentu yang hendak melaga-lagakan Tuanku dan kerajaan sedia ada.

"Saya ingin nyatakan, Tuanku ada memaklumkan untuk menafikan sekeras-kerasnya bahawa itu tidak benar," katanya.


Tegas Mohamed Khaled tindakan sewajarnya akan diambil bagi individu yang didapati menyebar kenyataan palsu tersebut.
Categories:

4 ulasan:

  1. Dulu gatal2 campuri hal politik, sekarang dah kena penangan baru tahu. Lain kali duduk diam2.

    Anak dia pun celupar juga. Nanti kena kutuk dalam alam maya baru terhegih2 suruh orang berhenti tabur fitnah. Orang suka team bola je yang lain orang menyampah.

    BalasPadam
  2. Aku pun ada baca ini di online beberapa hari lalu jadi aku ingatkan betul perutusan itu dari Sultan Johor . Rupa nya hanya berita palsu .

    BalasPadam
  3. Ini perkara serious pihak berkenaan tolong siasat dan ambil tindakan terhadap sesiapa saja yang memulakan cerita ini termasuk semua blog yang menyiarkan fitnah ini kerana menyambungkan fitnah itu menyebabkan berleluasa. DAP/PKR Haramjadah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping