Ahad, Oktober 04, 2015

Heh! Nampak gayanya, Si ADUN DAPigs yang sebelum ini lantang nak mengugut Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) cuba nak menggunakan kedudukan dia bagi mengukuhkan sokongan.

Sejak beberapa hari selepas dia sendiri membuat 'Pusingan U' dalam isu berkaitan dengan khutbah Aidiladha, ramai dikalangan Pencacai DAPigs cuba nak mengembalikan keyakinan rakyat.

Isu mengenai isi kandungan khutbah Aidiladha baru - baru ini menjadi kontroversi apabila Si ADUN DAPigs yang berbangsa Melayu itu tampil mempertikaikannya dalam satu sidang media.

Selain itu, Si ADUN DAPigs tu juga turut memberikan kata dua dan mengugut pihak JAIP serta mendesak mereka menarik balik khutbah tersebut atau berhadapan dengan tindakan undang - undang.

Namun beberapa hari yang lalu, Si ADUN DAPigs tu katanya akan menangguhkan tindakan tersebut dan bercadang untuk bersemuka dengan pihak JAIP dan Mufti Pahang terlebih dahulu.

Ekoran tindakan BACUL yang ditonjolkan oleh Si ADUN DAPigs itulah yang membuatkan Pencacai DAPigs tu mula menjadi tak tentu arah dan cuba memesongkan isu dilaman media sosial.

Salah satu dari modus operandi yang dilakukan oleh puak - puak Pencacai DAPigs tu adalah menyebarkan berita kononnya Si ADUN DAPigs tu merupakan salah seorang dari Kerabat DiRaja Pahang.

Mereka mula menyebarkan berita yang sebelum ini menjadi isu hangat sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu bagi menagih simpati dari kalangan rakyat, terutama sekali yang berada di Pahang.

Jika dilihat dari satu sudut, usaha puak - puak Pencacai DAPigs tu adalah untuk memburukkan imej Mufti Pahang yang didakwa mempunyai kuasa untuk mencabar seorang anggota 'Kerabat'.

Persoalannya, adakah benar Si ADUN DAPigs tu seorang Kerabat DiRaja Pahang? Betul ke dia ada kaitan dengan pihak Istana? Dan adakah itu mempunyai kaitan dengan isu yang dibangkitkan?

Nampak gayanya, agenda subversif puak - puak DAPigs ni bukan sahaja berniat nak mencabar kesucian Islam, tetapi turut nak memburukkan institusi Raja - Raja Melayu. Apa yang pasti, Si ADUN DAPigs tu sekarang ni tengah menggelupor nak tutup kemaluan dia sendiri!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Baruah dapigs tak sedar diri. Macam sial!

    BalasPadam
  2. Umat islam mesti bersatu perlihara kesuciaan agama islam krn aqidah bukan keturunan

    BalasPadam
  3. Umat islam wajib perlihara kesucian agama islam kkerana aqidah bukan keturunan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping