Ahad, Oktober 04, 2015

Hehehe!!! Nampak gayanya tindakan Si ADUN DAPigs yang nak tunjuk Jaguh sebelum ini semakin hari semakin memalukan diri dia sendiri dihadapan khalayak ramai. Makin terjerat leher dibuatnya.

Kalau sebelum ini, bukan main sombong dan angkuh lagi Si ADUN DApigs tu mengugut nak ambik tindakan terhadap JAIP berhubung isu khutbah Aidiladha yang menjadi kontroversi baru - baru ni.

Jelas, tindakan pantas dari pihak JAIP melalui Mufti Pahang ternyata membuatkan Si ADUN DAPigs tu sendiri terkedu apabila mereka enggan memenuhi tuntutan yang dibuat oleh DAPigs.

Pendirian tegas yang dikeluarkan oleh Mufti Pahang serta sokongan dari pelbagai pihak kepada JAIP membuatkan Si ADUN DAPigs tu mula ketar lutut dan terpaksa menangguhkan tindakannya.

Katanya Si ADUN DAPigs bercadang nak mengadakan perjumpaan dengan pihak Mufti Pahang dan berbincang mengenai perkara tersebut bagi menyelesaikan kontroversi itu secara baik.

Tapi siapa sangka. Cadangan yang dibuat oleh Si ADUN DAPigs tu sekali lagi telah dinafikan secara terang - terangan oleh pihak JAIP dan Mufti Pahang dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam.
KUANTAN – “Suruh dia beristighfar dan tinggalkan DAP.’’

Demikian reaksi Mufti Pahang, Datuk Seri Dr. Abdul Rahman Osman berhubung hasrat Pengerusi DAP negeri, Tengku Zulpuri Shah Raja Puji yang mahu mengajak beliau mengadakan perbincangan tentang isu kandungan teks khutbah Aidiladha yang dikatakan parti itu sebagai menentang Islam.

Abdul Rahman menegaskan, beliau berpegang kepada al-Quran iaitu ayat 28 Surah Ali Imran yang menjelaskan larangan orang mukmin berpihak kepada orang kafir dan menjadikan mereka teman setia dengan meninggalkan orang mukmin.

Sehubungan itu katanya, beliau tidak akan mengadakan perbinca­ngan dengan DAP kerana apa diperkatakan di dalam khutbah itu sudah cukup jelas dan tidak perlu diperkatakan perkara yang sama.
Kalau kita lihat dari satu sudut, memang betul sangat apa yang diperkatakan oleh Mufti Pahang tu. Sepatutnya, Si ADUN DAPigs tu datang jumpa dia dulu sebelum keluarkan ugutan.

Sekarang, nampak sangat la yang Si ADUN DAPigs tu tak menggunakan Kepala Otak sebelum nak mengeluarkan sebarang kenyataan dan juga ugutan. Asyik dok ikut Kepala Lutut je, penyudahnya memalukan diri dia sendiri!!! Baru la pada dengan muka dia!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Kah kah kah............dia ingat semua orang melayu sokong dapigs. Melayu yg sokong (ciput) je, iaitu melayu pengkianat agama, bangsa dan negara cam mat indra, skrang mat xxxx goblok.

    BalasPadam
  2. Dunia sekarang banyak sangat manusia berpegang pada harta .. bukan kepada hukum allah taala..

    BalasPadam
  3. Apalah malang nasib pengundi adun tersebut. Mentang mentang tengku terus tunduk dan iakan sahaja.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping