Selasa, Oktober 13, 2015

Aduhai!!! Apa la nak jadi dengan anak kepada Si Ketua Penipu ni ek. Tak cukup lagi ke dia selama hari ini hidup dalam kekeliruan sampai tahap dia nak mengelirukan orang lain pulak?

Entah kenapa Si Nurul Izzah tu tiba - tiba hari ini meroyan tak tentu arah dan memberikan peringatan kepada pihak Kerajaan agar tidak mengambil tindakan melulu mengenai isu TPPA.

Dalam kenyataan yang dibuat hari ini, Si Nurul Izzah tu mendakwa Kabinet Kerajaan Malaysia tidak boleh diberikan kepercayaan untuk membuat keputusan berhubung isu TPPA tu.

Nurul Izzah juga mendakwa, hak untuk membuat keputusan itu mesti diberi kepada Ahli-Ahli Parlimen yang terdiri daripada parti pembangkang walaupun ia tidak termaktub dalam Perlembagaan.
“Kabinet tidak boleh dipercayai bulat-bulat dengan tanggung jawab ini yang akan memberikan kesan kepada masa depan rakyat Malaysia,” dakwanya dalam satu kenyataan media hari ini.
Apa masalah pulak dengan Si Nurul Izzah ni? Bengap sangat ke Si Nurul Izzah tu sampai dia tak boleh membaca kenyataan yang telah dibuat oleh Menteri Perdagangan Antarabangsa 6 hari lepas?

Bukan ke Tok Pa dah menegaskan bahawa perjanjian mengenai isu TPPA tu tetap akan dibentang dan dibincangkan didalam Parlimen sebelum sebarang tindakan selanjutnya diambil?
PUTRAJAYA: Malaysia perlu mendapatkan kelulusan Parlimen sebelum menandatangani Perjanjian Perkongsian Trans-Pasifik (TPPA), kata Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed.

Bercakap pada satu sidang media mengenai TPPA di sini, hari ini, beliau menegaskan biarpun rundingan bagi Pakatan Trans-Pasifik (TPP) telah dimuktamadkan, namun Malaysia sebaliknya masih belum menandatangani perjanjian berkenaan. Malah, katanya, dokumen teks TPP itu hanya dijangka siap pada akhir bulan ini. 

"(Dokumen) TPP itu perlu dibentangkan dan dibahaskan terlebih dulu untuk diluluskan. Ini adalah proses lazim di semua negara terbabit," katanya.
Nah! Nampak sangat la yang Si Nurul Izzah tu sengaja je keluarkan kenyataan sedemikian untuk memburukkan pihak Kerajaan dan cuba nak mengelirukan rakyat berhubung isu tersebut.

Kot ye pun Si Nurul Izzah tu dah jadi bengap sejak bergelar Mak Janda ni, tapi tolong la. Jangan tunjuk sangat bengap tu kepada rakyat secara umum. Simpan bengap tu untuk hari tua esok kalau tak nak kemaluan sendiri terdedah dikhalayak ramai!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Biasa la…air dah banyak. Lama x dpt. Camtu la. Sabar izzah sabar kalau terdesak timun/terung ada

    BalasPadam
  2. Fizzless cakap la,dia kata la iz still bai in berpolitik tak macam ustazah pening. FBeye dah training tapi jenis malu tapi mau lepas tu malu dong ah bikin cancel program.dulu papa tak pikir future aji ajib ajis ajron ajoe ajun ajai...malas nak cakap dah lepas.mama memilih boring booring , fiz mengenang kisah silamnya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping