Selasa, Oktober 13, 2015

Nampak gayanya, kebebalan puak - puak dari Parti Keluarga Rosak tu dah semakin parah dan bertambah kronik. Memang dah tak de ubat dah yang dapat menyembuhkan penyakit diorang tu.

Kalau semalam, puak - puak DAPigs tu dengan mudahnya meludah keputusan yang telah dibuat oleh PKR berhubung kedudukan PAS yang dijemput untuk menyertai Pakatan Haprak Baru tu.

Hakikatnya, semua orang pun tau. Punca keretakan Pakatan Haramjadah tu sebelum ini adalah disebabkan kesombongan dikalangan puak - puak DAPigs yang berlagak macam 'Abang Besar'.

Dan dek kerana kesombongan puak - puak DAPigs tu juga la yang menyebabkan Presiden PKR didakwa 'Terpaksa' buat pengumuman mengenai Pakatan Haprak Baru tu secara terburu - buru.

Umum juga mengetahui bahawa pengumuman tersebut dibuat pun adalah disebabkan desakan dan tekanan yang diberikan oleh puak - puak DAPigs untuk menyinggirkan PAS dari Pakatan.

Jadi, tak heran la kalau keputusan yang dibuat oleh PKR yang tetap bertegas mahu menjemput PAS menyertai Pakatan Haprak Baru tu ditolak secara terbuka oleh puak - puak DAPigs.

(Artikel Berkaitan: Mudah Je DAPigs Ludah Muka PKR!!!)

Kali ini giliran puak - puak PAS tu pulak menafikan jemputan yang telah dibuat oleh PKR dengan alasan parti itu sudah serik menjalinkan kerjasama dan sering kali dikhianati oleh DAPigs.

Pucuk pimpinan PAS Pusat dalam satu kenyataan yang disiarkan baru - baru ini tetap menegaskan pendirian bahawa parti itu tidak akan menjadi sebahagian dari Pakatan Haprak Baru.
"Bagi PAS dengan DAP ini (sudah dua tiga kali) terkena. Dulu DAP tarik diri daripada Barisan Alternatif (BA), kemudian DAP 'serang' PAS selepas muktamar dan selepas dengan muktamar ini, kita tidak mungkin buat kerjasama dari segi politik.


"PAS pun ada dasar yang diperjuangkan. Kalau dasar yang kita perjuangkan pun kita tidak boleh hendak buat, jadi PAS tidak mungkin korbankan prinsip dan dasar parti," jelas kenyataan tersebut.
Nah! Sekarang sudah jelas dan terbukti bahawa PAS tetap enggan menyertai Pakatan Haprak Baru tu kerana mereka dah serik kena kencing dengan puak - puak DAPigs. Jadi, tak payah la puak - puak PKR tu nak meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping