Rabu, Oktober 14, 2015

Hehehe!!! Memang kelakar betul bila tengok Si Mak Lampir Zuraidah ni meroyan tak tentu arah sampai tahap macam orang dah hilang akal. Nampak sangat yang dia ni memang tak pandai layan budak - budak.

Sama ada Si Mak Lampir Zuraidah ni ada anak sendiri atau pun tidak, itu kita tak pasti la pulak. Tapi dari kenyataan yang dibuat, memang jelas Si Mak Lampir ni tak suka budak - budak buat perangai.

Lebih kurang macam Cikgu Sekolah Tadika yang dipertanggungjawabkan untuk menjaga anak - anak murid yang mempunyai pelbagai kerenah. Tapi, Si Mak Lampir ni jenis tak bertanggungjawab.

Maka sebab itulah Si Mak Lampir tu meroyan bila pemimpin - pemimpin dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu menonjolkan perangai yang mampu mengalahkan budak sekolah tadika tu sendiri.

Persoalannya, siapa yang Si Mak Lampir tu dakwa berperangai macam budak - budak? Adakah dia maksudkan PAS yang enggan sertai Pakatan? Atau DAPigs yang tak nak terima PAS sebagai anggota?

Adakah Si Mak Lampir tu nak tujukan sindiran tersebut kepada Pengkhianat Kecewa yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu? Atau, parti dia sendiri yang tetap BEBAL nak merayu PAS sertai Pakatan?

Yang herannya, kenapa pulak Si Mak Lampir tu nak meroyan sedangkan yang berperangai tak senonoh tu adalah dari kalangan dia sendiri? Adakah dia jauh berbeza dari mereka yang lain?

Takkan la sampai hari ni, Si Mak Lampir tu masih lagi tak sedar dengan taraf mentaliti puak - puak Pakatan Haramjadah tu memang mampu untuk mengalahkan budak sekolah tadika?

Hakikatnya, diorang pun macam budak kecik juga yang dok sibuk beramuk nak berebut gula - gula demi menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Benda tu bukannya baru.

Kesimpulannya, tak perlu la Si Mak Lampir tu sibuk nak mendakwa orang lain berperangai macam budak - budak. Suruh dia balik, cermin diri dia sendiri dulu sebelum dia ada hajat nak memburukkan orang lain. Sebab perangai dia pun lagi teruk dari puak - puak Pakatan Haprak tu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping