Isnin, November 09, 2015

Alololo!!! Kesiannya la tengok Si Azmin Ali ni. Terdesak sangat dah dia sekarang ni bila sering kali dihimpit dengan pelbagai skandal dan isu - isu kontroversi yang tidak mampu diuruskannya.

Dek kerana GAGAL untuk memberikan jawapan serta menjelaskan isu - isu yang berbangkit, Si Azmin tu mula mencari alasan untuk menagih raih simpati Murahan dari kalangan rakyat.

Ramai yang melihat apa yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor tu semalam dengan mempergunakan anak dia untuk mengalihkan pandangan adalah satu tindakan yang memalukan.

Sanggup dia menjaja anak dia sendiri demi untuk mempertahankan kemaluan diri dia daripada terus dipersoalkan oleh pelbagai pihak berhubung ke-GAGAL-an urus-tadbir yang dilakukannya?

Jika sebelum ini, Si Menteri Besar Selangor tu dihimpit dengan isu kontroversi berkaitan syarikat pelaburan strategik DEIG yang mengendalikan Dana Rakyat Negeri Selangor sebanyak RM 30 billion.

Kemudian timbul pula isu berhubung skandal pembinaan tiga buah lebuhraya bertol yang telah dicadangkan oleh Si Menteri Besar Selangor itu juga turut dipertikaikan oleh pelbagai pihak.

Maka, mungkin sebab itu juga Si Menteri Besar Selangor tu dilihat Terdesak menjaja nama anak dia dalam laman media sosial bagi meraih sokongan Simpati Murahan dari kalangan rakyat.

Yang paling kelakarnya, alasan yang diberikan oleh Si Menteri Besar Selangor tu semalam, anak dia yang berusia 15 tahun tu perlu menduduki 'Peperiksaan Akhir' bermula Isnin hingga Jumaat.
"Peguam saya memberitahu polis bahawa anak saya akan menduduki peperiksaan akhir itu. Saya akan pastikan anak saya selesai menjalani peperiksaan itu terlebih dahulu sebelum memberi sebarang keterangan," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Pesta Deepavali, di sini pada Ahad.
Anak dia umur 15 tahun, bermakna sekarang ni dalam Tingkatan 3. Mana ada budak sekolah Tingkatan 3 ambik Peperiksaan Azmin oi!!! Diorang semua ambik PT3!!! Kot ye pun nak MENIPU, agak - agak la!!!

Jika dilihat tindakan yang dilakukan oleh Si Menteri Besar Selangor tu, nampak sangat dia memang seorang pemimpin yang Tak Bertanggungjawab sehingga sanggup menjadikan anak sendiri sebagai Modal Politik Longkang untuk melindungi dirinya sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. MADU Azmin kat sg.buluh pun kuat menipu tak kan azmin pun tak boleh menipu..kann

    BalasPadam
  2. tapi bagi pengikut2 bangang si assmin aiskrim jamban ni akan percaya&sanggup berguling atas jln....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping