Selasa, November 17, 2015

Kan kita dah kata. Asal namanya dari kalangan puak - puak PKR tu, apa lagi yang mampu mereka lakukan jika tidak menabur fitnah terhadap pemimpin UMNO dan juga institusi Islam.

Dengan pendedahan yang dibuat sebelum ini, nampak sangat modus operandi 'Syarikat NOW Sdn. Bhd.' tu hanya sekadar nak menabur fitnah dan memburukkan nama baik YaPEIM je.

Selain nak menjatuhkan institusi pembangunan ekonomi Islam di Malaysia, Pengarah Syarikat NOW Sdn. Bhd. tu hanya sekadar nak meraih Publisiti Murahan dikalangan rakyat.

Tapi, sejauh mana drama dikalangan puak - puak Pakatan Haprak akan berakhir? Adakah pengarah syarikat yang berorientasikan FITNAH akan membayar saman yang telah dikemukakan?

Meh kita tengok kronologi FITNAH yang telah disebarkan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu sebelum ini supaya kita dapat melihat apa kesudahan drama yang dicetuskan oleh mereka.
1. Ahli Parlimen PKR Bukit Katil, Shamsul Iskandar Md Akin FITNAH Jamil Khir Baharom guna duit zakat untuk biayai kos guaman Menteri dalam kes qazaf Anwar Ibrahim. Jamil Khir bawa ke mahkamah. Setelah fitnah berjalan begitu jauh, akhirnya Shamsul mengaku bersalah dan mohon maaf.

2. Ahli Parlimen PKR Lembah Pantai, Nurul Izzah FITNAH bekas Menteri, Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin sehari sebelum PRU 13 berhubung isu pembelian tanah di Bukit Kiara. Reputasi merudum, Raja Nong Chik kalah di Lembah Pantai pada PRU 13. Fitnah bermaharajalela tanpa sempadan. Kesudahannya, kes dibawa ke mahkamah. Nurul Izzah mengaku bersalah dan mohon maaf.

3. Ahli Parlimen PKR Pandan, Rafizi Ramli FITNAH isteri PM, Rosmah Mansor beli cincin bernilai RM24 juta. Setelah dibawa ke mahkamah, Rafizi kata, dia hanya bergurau. Penipuan merebak begitu cepat dan pantas. Bagi Rafizi 'Rosmah beli cincin RM24 juta hanyalah gurauan'. Rafizi mengaku bersalah dan mohon maaf.

4. Ahli Parlimen PKR Batu, Tian Chua FITNAH bahawa UMNO terlibat merancang konspirasi pencerobohan di Lahad Datu. Masuk mahkamah, Tian Chua mengaku bersalah dan minta maaf kepada UMNO.

5. Bekas MB Perak, Nizar Jamaluddin FITNAH Perdana Menteri, Najib Razak kononnya Angkatan Tentera Malaysia (ATM) dipanggil untuk siap siaga berbuat sesuatu jika BN kalah pilihan raya umum. Nizar mengaku salah dan mohon maaf.
Kesimpulannya, tak mustahil bagi Pengarah Syarikat NOW Sdn. Bhd. tu juga akan mengikut jejak langkah pemimpin - pemimpin Pakatan Haprak tu. Paling tidak dia akan kata, "Saya cuma tanya soalan je. Takkan nak bertanya pun tak boleh?" Itu je alasan dia!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Patutlah pondan2 macam mamat ni, rafizi dan anwar tidak layak untuk memimpin....kerana pondan2 secara dasarnya, memang suka menipu tentang naluri diri mereka sendiri dan gaya hidup mereka. Disebabkan pondan2 ni terpaksa menipu seumur hidup mereka, perbuatan menipu dan memfitnah sudah menjadi sebahagian dari kehidupan mereka.
    Tengok rafizi, tengok anwar, tengok pemimpn2 pondan pkr yang lain.....modus operandi semuanya sama..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping