Jumaat, November 06, 2015

Hahaha!!! Apa la malang nasib Si Ahli Parlimen Pondan ni ek. Ada peluang nak menaikkan reputasi dia selepas GAGAL dalam perlaksanaan agenda Langkah Kajang, dah orang pulak tak nak terima.

Itulah masalahnya bila jadi manusia jenis 'hidung tak mancung, pipi je yang tersorong - sorong' ni. Bila orang tak sudi, mula la dia meroyan tak tentu arah macam orang hilang akal.

Hakikatnya, Si Rafizi tu ingat nak menggunakan peluang berdebat dengan Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB tu sebagai platform untuk mengembalikan reputasi dia dikalangan pemimpin PKR.

Sebelum ini, wujud rasa kurang puas hati dikalangan pimpinan PKR terhadap Si Rafizi tu selaku Setiausaha Agung sehingga menyebabkan dia terpaksa menjadi 'Beruk Sumbang' dalam parti tu.

Perkara itu dilaporkan berlaku apabila dikalangan pemimpin PKR tu memfailkan petisyen bantahan terhadap keputusan tergesa - gesa yang dilakukan oleh Presiden parti berhubung Pakatan Haprak tu.

Katanya, pemimpin - pemimpin yang tak sebulu dengan Si Rafizi tu cuba menggulingkan dia melalui satu gerakan subversif yang direncanakan secara sulit. Tapi usaha mereka GAGAL.

Hanya kerana Si Rafizi tu mendapat imuniti dari Si Wan Azizah membuatkan dia terselamat untuk seketika walaupun reputasi dia dikalangan pemimpin PKR serta ahli diperingkat akar umbi merundum.

Maka tak heran la kenapa Si Rafizi tu meracau - racau macam orang sawan kena sampuk dek Setan bila Ketua Pegawai Eksekutif 1MDB tu enggan berdebat dengan dia secara terbuka. 

Mula la Si Rafizi tu mencari alasan untuk memburuk - burukkan CEO 1MDB tu dan membuat dakwaan yang bukan - bukan. Semuanya sebab dia hilang peluang nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri. Bukannya dia nak jaga kepentingan rakyat sangat pun!!!

Video yang membuktikan pemimpin dikalangan DAPigs dah PUPUS. Takde dikalangan mereka yang ada TELUR nak berdebat....
Posted by Semut Hitam on Thursday, 5 November 2015
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping