Isnin, Disember 07, 2015

Ianya memang sudang menjadi salah satu dari kebiasaan buat Si Nurul Izzah ni untuk memberikan alasan - alasan yang bertaraf LONGKANG bila setiap dia melakukan satu kesilapan.

Selain bagi alasan - alasan LONGKANG yang sekadar untuk mengelirukan rakyat, Si Nurul Izzah ni juga biasanya akan cuba untuk menjaja 'Air Mata Buaya' dia bagi meraih sokongan simpati murahan.

Dan kali ini juga tidak ada bezanya bila dia sekali lagi dihalang daripada memasuki negeri Sarawak dengan menggunakan notis penolakan masuk di bawah seksyen 65 (1) (a) akta imigresen 1959/63.

Apa yang jelas, Si Nurul Izzah tu kelihatan tak berpuas hati dengan larangan tersebut apabila dia serta merta menyalahkan pihak Imigresen Sarawak yang didakwa menyalahgunakan kuasa.

Didalam satu kenyataan yang disebarkan dalam kem PKR, penyokong-penyokong Nurul Izzah menyifatkan larangan terhadap Nurul itu akan menyebabkan BN Sarawak akan kalah di Pilihanraya Negeri nanti.

Nurul Izzah pula dalam mesej kepada penyokongnya, mahu BN Sarawak dikuburkan di PRN nanti kerana didakwa banyak salahlaku yang dilakukan oleh Perdana Menteri.

Apapun, tindakan pihak Imigresen Sarawak ini adalah tepat kerana rakyat sudah sedia maklum dengan perancangan jahat pembangkang khususnya DAP dan PKR yang mahu menghuru harakan negeri tersebut.
"Ingat lagi siapa yang mulakan gerakan untuk keluarkan Sarawak dari Malaysia? Dan siapa pula yang seronok berselfie dengan anak perempuan pengganas yang meragut banyak nyawa di Sabah?" lapor Utaranews
Jadi, jangan terpedaya dengan lakonan individu-individu pembangkang ini kerana ianya hanyalah tipudaya untuk merampas kuasa semata - mata. Semuanya demi untuk kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri. Bukannya untuk rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping