Rabu, Disember 09, 2015

Heh! Tipikal bagi pemikiran seorang pemimpin seperti Si Nurul Izzah ni. Patut la dia selalu bagi alasan yang bertaraf LONGKANG je. Rupanya, otak dia pun penuh dengan sampah sarap.

Tak heran la kenapa sebelum ini Si Nurul Izzah tu tersepit dengan kontroversi BANGANG apabila gambar dia beramah mesra dengan Puteri Kiram tu tersebar didalam laman media sosial.

Rupanya, Si Nurul Izzah tu selama hari ini tak pernah berfikir pun dengan kepala otak sama ada tindakan yang telah dilakukannya itu betul atau salah. Asyik - asyik guna Kepala Lutut tu jugak la.

Jadi, tak heran la kenapa sebelum ini Si Nurul Izzah tu juga terpaksa meminta maaf apabila dia KANTOI menabur fitnah terhadap bekas calon Barisan Nasional sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu.

Terbaru, Si Nurul Izzah tu mengakui dalam sesi soal jawab didalam mahkamah bahawa dia tidak pernah membuat sebarang siasatan terhadap dakwaan fitnah yang dibuat oleh Si Rafizi tu.
"Saya mempercayai Rafizi dan tidak mempunyai keraguan tentang kenyataannya itu. Saya bergantung kepada Rafizi yang merupakan pengarah strategi PKR ketika itu dan dia juga membuat penyelidikan sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan berkenaan," katanya.
Dalam erti kata mudahnya, kalau Si Rafizi tu MENIPU sekali pun, Si Nurul Izzah tu tetap akan percaya 100 peratus tanpa sebarang keraguan. Kalau Rafizi tu 'Kencing' pun, dia tadah jugak.

Tapi IRONIKnya, kenapa Si Nurul Izzah tu beria - ia pulak menolak dakwaan yang dibuat oleh peguam bapa dia sendiri apabila mengatakan bahawa Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat?

Kenapa Si Nurul Izzah tu tak mempercayai dakwaan yang dibuat oleh peguam Si Ketua Penipu tu? Sebaliknya, kenapa Si Nurul Izzah tu masih meragui kenyataan yang telah dinyatakan didalam mahkamah?

Maka kesimpulannya, kenyataan yang dibuat oleh Si Nurul Izzah tu membuktikan bahawa dia sendiri tidak mencari kebenaran disebalik tuduhan yang dibuat. Tapi sebaliknya, Si Nurul Izzah tu percaya bulat - bulat, walaupun tuduhan itu hanya mem-BODOH-kan diri dia sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping