Khamis, Disember 10, 2015

Adoyai!!! Tak habis lagi ke dengan cerita pasal 'Selak Kain' ni? Di sebabkan kebodohan diri sendiri jugak la yang membuatkan kain Si Nurul Izzah tu terus diselak walaupun didalam Perhimpunan UMNO.

Hari ini, perwakilan dari Sabah membangkitkan isu pertemuan Nurul Izzah dengan anak perempuan kepada ketua pengganas yang pernah menceroboh Lahad Datu menjadi diantara topik hangat.

Kata wakil dari Sabah tu, tindakan Sumbang yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu perlu menjadi iktibar kepada semua pihak bahawa soal kedaulatan Negara tidak boleh dikompromi.

Ketua Wanita Bahagian Pensiangan Sabah, Zaitun Anik berkata, keputusan sidang DUN Sabah yang meluluskan usul melarang Nurul Izzah masuk ke negeri itu memang amat bertepatan.
"Pertemuan Nurul Izzah dengan Jacel sangat menyinggung perasaan dan hati kami rakyat Sabah. Maka disebabkan itu, kami menyokong penuh DUN Sabah yang meluluskan usul khas melarang beliau masuk ke negeri kami," katanya ketika membahaskan usul politik dalam ucapan dasar Ketua Wanita pada Perhimpunan Pergerakan Wanita Umno di sini, hari ini.
Zaitun berkata, usul khas DUN Sabah itu merupakan peringatan kepada semua pihak supaya tidak memandang ringan soal isu kedaulatan Negara serta sensitiviti rakyat Negara ini.

Nurul Izzah dalam kenyataannya sebelum ini mengakui bertemu dengan Jacel pada 9 November di Filipina susulan tersebarnya gambar dia di laman media sosial dan menjadi isu hangat.

Apa yang jelas, tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu adalah salah diri dia sendiri. Dek kerana 'Ghairah' sangat nak menjaja 'Air Mata Buaya' bagi meraih sokongan Simpati Murahan demi kepentingan Politik Peribadi dia sendiri!!! Bukannya demi kebajikan rakyat!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping