Khamis, Disember 03, 2015


Akhirnya, setelah beberapa kali cuba diberikan kata nasihat, Si Wan Azizah tu terpaksa jugak membuat pengakuan secara terbuka dan mengakui bahawa sebelum ini dia buat kerja 'Pandir'.

Maka tak heran la kenapa sebelum ini, 'Sepupu' kepada Si Ketua Penipu tu pun turut mengakui bahawa Ketua Pembangkang hari ini GAGAL menjalankan tugas yang diberikan secara efektif.

Tapi, seperti biasa, dalam kenyataan yang dibuat oleh Si Wan Azizah tu semalam, dia tidak mengakui bahawa ke-GAGAL-an itu berpunca dari kelemahan diri dia sendiri selaku Ketua Pembangkang.

Sebaliknya, Si Wan Azizah tu membuat tuduhan terhadap PAS yang didakwa KONONnya menjadi punca ke-GAGAL-an untuk membawa usul menolak pembentangan Bajet 2016 baru - baru ini.
KUALA LUMPUR: Pakatan Harapan memutuskan untuk tidak akan menolak Bajet 2016 kerana ia adalah cubaan yang sia-sia.

Pemimpinnya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail berkata, Ahli Parlimen pembangkang sedar mereka kekurangan wakil di Dewan Rakyat.

"Ia tindakan sia-sia. Kami tahu ia tidak akan berhasil kerana pernah cuba sebelum ini," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen pada Rabu.


Wan Azizah yang juga Presiden PKR juga berkata, keputusan wakil rakyat PAS untuk tidak mengundi juga adalah antara sebab matlamat untuk tidak meluluskan bajet itu tidak berhasil. - lapor MStar
Heh! Senangkan? Dek kerana takut nak mengaku kelemahan dan kegagalan diri sendiri, Si Wan Azizah tu dengan mudah menjadikan Ahli Parlimen PAS sebagai mangsa 'Kambing Hitam' dia.

Realitinya semua orang pun tau bahawa dalang disebalik cadangan untuk menolak pembentangan Bajet 2016 tu datangnya dari kalangan puak - puak DAPigs tu sendiri.

Sepatutnya, sebagai seorang Ketua Pembangkang, Si Wan Azizah tu dah boleh agak keputusan yang bakal dicapai. Jadi, kenapa pulak dia nak menunding jari dan menyalahkan PAS?

Sedangkan hakikatnya, wakil dari kalangan PAS tu sendiri pun awal - awal lagi dah tau yang usaha untuk menolak pembentangan Bajet 2016 tu adalah satu kerja yang sia - sia. Maka sebab itulah diorang tak BODOH sangat macam PKR yang tunduk kepada desakan DAPigs!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping