Ahad, Disember 06, 2015

Sejak dulu, imej seksinya memang menjadi bualan dan perhatian ramai. Justeru, jika ada yang mencerca serta berasa sakit di mata apabila memandang penampilan dirinya, pelakon, Zila Bakarin, tidak mudah melatah.

Bagi wanita ini, biarlah apa saja kata orang, dia tetap menjadi dirinya. Asalkan semua itu tidak menjejaskan periuk nasi sebagai anak seni, segala cemuhan dan pandangan serong diberikan ditelannya begitu saja.     

Zila juga mengaku dia tidak pernah tersinggung apabila ada yang melabelkan dirinya sebagai artis murahan. Apatah lagi dia tidak berpura-pura, kerana di luar lokasi mahupun dalam lakonan, begitulah cara dia berpakaian. Pada masa sama, suaminya, Azri Izhar, juga tidak menghalang.     
    
Bagi ibu kepada dua cahaya mata, Kaseh, 3, dan Chinta, lima bulan, setiap orang punya cara tersendiri dalam menterjemahkan gaya penampilan. Selagi tidak menjejaskan hubungan dalam rumah tangga dan kerjaya, dia selesa dengan imejnya sekarang.

Walaupun usianya sudah menjangkau 37 tahun, Zila tidak sekali-kali berasa ingin berubah meskipun watak lakonannya kini lebih kepada seorang ibu serta wanita jahat.

“Kalau dulu memang seksi habis. Selagi boleh nampak dan menonjol, selagi itu Zila akan buat, tetapi sekarang sudah kurang sikit sebab watak pun lebih kepada ibu, jadi elemen seksi itu sudah kurang” katanya.

“Zila tak kisah apa orang nak cakap pasal penampilan. Yang penting suami suka. Kalau Zila bertudung dan bertutup, tetapi hati tak baik dan mulut masih lancang, tak guna juga,” katanya.
Categories:

4 ulasan:

  1. Aku pun suka bini pakai seksi tp dlm rumah je bila luar rumah aku yang seksi hehehe

    BalasPadam
  2. Dalam Quran ada ke hukum2 pakai sesi ni?

    BalasPadam
  3. Hati tak baik mulut lancang itu kena ubah tapi tutup aurat tu wajib takkan tak tau apa hukumannya kat akhirat nanti atau ya tak ya akhirat tu ada

    BalasPadam
  4. sy doakan zila sklrga diberi hidayah...saya pon dpt pahala

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping