Isnin, Disember 07, 2015

Hahaha!!! Sayang betul Si Tokong DAPigs ni dengan Si Mat Sabu tu rupanya. Pantang diusik, mengamuk selalu Si Tokong DAPigs ni sampai tahap macam orang hilang akal dibuatnya.

Hanya semata - mata Si Mat Sabu tu didakwa menjadi 'Mulut DAPigs' apabila membuat kenyataan menuduh PAS diresapi fahaman ISIS baru - baru ini menyebabkan Si Tokong DAPigs ni mengamuk.

Tapi, Si Tokong DAPigs tu bukan mengamuk kepada Si Mat Sabu yang ternyata dah kehilangan idea serta momentum untuk menaikkan nama partibaru yang diterajuinya pada ketika ini.

Sebaliknya, Si Tokong DAPigs tu mengamuk dengan PAS dan mula menyerang parti itu sedangkan PAS yang menjadi mangsa tuduhan liar yang dibuat oleh Mat Sabu tu sebelum ini.

Memetik laporan hari ini, Si Tokong DAPigs tu berkata, PAS seakan menjadi jurucakap kepada kerajaan apabila bekas Naib Presidennya Nasharudin Mat Isa kini bersama kerajaan.

Dakwa Si Tokong DAPigs tu, Nasharudin yang kini dilantik mengetuai Yayasan Gerakan Kesederhanaan Global (GMM) Putrajaya disifatkan lebih teruk daripada Mat Sabu yang menjadi Presiden Amanah.
"Tidak seperti Nasharudin Mat Isa, bekas Timbalan Presiden PAS yang dilantik Perrdana Menteri sebagai Ketua Pegawai Eksekutif GMM.
"Saya fikir PAS lebih berkemungkinan jadi jurucakap Umno, MCA, MIC, Gerakan kerana Nasharudin dilantik kerajaan BN," kata Guan Eng seperti yang dilaporkan.
"Ini tidak benar. Saya setiausaha agung DAP, saya tidak boleh menjadi jurucakap Amanah. Mat Sabu bukan setiausaha agung DAP, dia tidak boleh menjadi jurucakap DAP. Dia hanya boleh menjadi jurucakap Amanah.
"Semasa beliau (Mat Sabu) dalam PAS, beliau mendapat elaun. Tetapi apabila beliau meninggalkan PAS, meletak jawatan dan membantu secara sukarela, beliau tidak mendapat apa-apa dari negeri ini. Sebaliknya, Nasharudin dibayar kerajaan BN", tegasnya lagi.
Kenyataan Si Tokong DAPigs tu seakan 'memulakan serangan peribadi' terhadap kenyataan PAS semalam yang mendakwa Mohamad Sabu kini menjadi jurucakap kepada DAPigs.

Yang kelakarnya, kenapa pulak Si Tokong DAPigs tu nak kaitkan Nasharuddin Mat Isa tu sedangkan Yang keluarkan kenyataan menuduh Si Mat Sabu tu jadi BARUA DAPigs ialah pemimpin PAS?

Adakah Si Tokong DAPigs tu pun dah ketandusan idea untuk menjawab dakwaan yang dibuat oleh PAS sehingga terpaksa mengheret orang lain yang takde kaitan lansung dengan isu tu? Takkan la Si Tokong DAPigs tu se-BODOH itu kot!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. PALING AKU HAIRAN KENAPA BLOGGER GERAKAN ANTI PKR NEW (GAP) sengaja mewujudkan TROJAN HORSE dlm kalangan bloggers pro BN? Seolah2 dia 'makan dua belah' kepala Trojan Horse yg memakai topeng 'Taqiyyah' ala SYIAH untuk jatuhkan PM DS Najib.. aku sudah lama syok dia ini parasit bertopeng!

    Dia membuka ruang seluasnya2 supaya org2 pro UMNO akan terbaca juga entry2 bloggers parasit tajaan tun madey-rba pakatan haram hybrid!!

    Kenapa GAP ini seperti sengaja membiarkan parasit-parasit berupa wajah PR campuran Madey berada dalam listing bloggers nya sedangkan mereka2 ini langsung tidak menyerang Pakatan Haram sebaliknya dlm sehari 2-3 posting menghasut kebencian kepada PM dan org2 yang menyokong PM.


    Apakah bloggers pro Kerajaan sudah menjadi seperti PAS dan Mat Sabu?

    Buat kerja kerana wang semata2 lantak apa nak jadi..bukan kerana perjuangan UMNO BN? So kenapa biarkan GAP buat CELAKA dlm keadaan momentum skrg menyebelahi BN?

    Aku amat pelik Melayu suka jd barua kepada perosak!!!

    Lihat sikap tun madey dan org2 suruhannya sudha jadi barua kpd PR sehingga sanggup join kejijikan BERSHIT malah skrg sentiasa menjadi headline dlm media RBA-meloyakini, meloyainsider, keldaidaily..

    buat entry bagus2 kat sini tp kawan2 korang jadi PENJAHANAM!!

    keparat paling besar ialah GAP..dia pura2 buat bodoh tp dia sbrnya termasuk dlm gerakan tun madey.. lumayan habuan..? habis jahanam kesatuan!

    Rakan2 bloggers..kamu semua patut lihat geng2 pro mamak madey dh sgt menggeletar..digandakan serangan dekat2 PAU ini.. tak tahan nafsu lg sbb Najib tak berjaya jatuh sblm ini.. KLUANGDIAMONsial! Outseydbongok, CelahKangkangGelegar, Jebat Must Diengok, Jelapangcai,

    24hours berhempas pulas hasutan kebencian meluap2 pd Najib..!!! DO SOMETHING LA!! Kau org check sapa dia GAP tu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping