Jumaat, Januari 15, 2016

Haduyai! Kesian betul. Mungkin inilah akibatnya bila terlalu lama tak tidur malam. Penyudahnya, mudah sangat dia nak merapu benda yang bukan - bukan sampai tahap "Delusional".

Dek kerana tidak dapat menerima kenyataan bahawa pentadbiran dibawah kepimpinan dia kini sedang berada dalam keadaan huru hara, Si Azmin Ali tu mula dilihat seperti hilang arah.

Dah macam orang yang tak boleh terima kenyataan apabila kemelut dikalangan puak - puak Pakatan Haprk tu di Selangor semakin hari semakin bertambah buruk. Nak pulak diantara PAS dan DAPigs.

Dalam kenyataan yang dibuat semalam, Si Azmin Ali tu cuba nak menafikan kemelut yang sedang melanda kepimpinan Pakatan Haprak di Negerinya dan menunding jari menyalahkan pihak media.
"Krisis Pas-DAP? Tak ada.. Perkara tersebut hanyalah sensasi media. Di Selangor semua parti menunjukkan kematangan berkhidmat kepada rakyat bukannya bermain politik," katanya ketika ditemui selepas mempengerusikan mesyuarat MajlisTindakan Ekonomi Selangor (MTES) di sini, hari ini.
Apa yang jelas, kenyataan Si Azmin tu membuktikan bahawa dia kini berada dalam fasa 'Sindrom Penafian' atau 'Denial Syndrom' bagi mengelakkan sebarang persepsi buruk terhadap dirinya.

Si Azmin tu ingat rakyat yang berada diluar sana tu BODOH macam Macai Pakatan Haprak tu gamaknya. Dia ingat diorang mudah menerima pembohongan yang dilakukan secara terang - terangan.

Realitinya semua orang pun tau perbalahan diantara PAS dan DAPigs sehingga hari ini tidak dapat disembunyikan dari pengetahuan semua orang. Jadi, kenapa pulak Si Azmin tu kata sebaliknya?

Nampak sangat la yang Si Azmin itu hanya sekadar mahu menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri selaku Menteri Besar dengan cuba nak menafikan apa yang sedang berlaku secara realiti.

Mungkin disebabkan Si Azmin tu dah terlalu lama tak tidur kot. Maka sebab itu dia mudah "Mengigau Disiang Hari" dan cuba nak menipu diri dia sendiri. Tapi semua tipu daya dia tu hanya Macai Pakatan Haprak tu sahaja yang akan terpengaruh!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Itulah resmi pakatan 'anjing gila', semua kejahatan cuba disembunyi dalam lubang bontot ketum

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping