Selasa, Januari 12, 2016

Dah masuk minggu yang ke berapa pun, kita dah lupa. Tapi apa yang pasti, Si Tokong DAPigs tu masih lagi tidak mengambil tindakan sepertimana yang diperkatakan sebelum ini.

Walaubagaimana pun, Si Tokong DAPigs tu tidak menafikan yang dia mengenali Mohamed Razali Abdul Rahman. Sebaliknya, menafikan dakwaan yang dibuat bahawa Mohmed Razali adalah bekas pegawai khasnya.
“Saya ingin mengatakan bahawa ini adalah fitnah jahat oleh parti PAS yang mereka petik bahawa Razali adalah bekas pegawai saya.
“Beliau (Razali) tidak pernah menjadi pegawai (saya), diambil bekerja dalam apa-apa jawatan,”katannya kepada pemberita semalam.
IRONIKnya, Si Tokong DAPigs tu mengambil masa lebih kurang 10 hari untuk menjawab pendedahan yang dibuat oleh Pengarah Pusat Penyelidikan PAS yang merumuskan pendedahan yang pernah diutarakan oleh Mohamed Razali.

29 Disember tahun lalu Dr Mohd Zuhdi merumuskan tiga isu penting Mohamed Razali seperti berikut :
1. Pakar perisikan Israel terlibat untuk melatih G17 atau kumpulan seramai 17 orang pakar strategi DAP yang diketuai oleh Tony Phua, yang mana saudara Mohamed Razali mengakui beliau adalah bekas anggota kumpulan itu.
2. Sejak menjawat jawatan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng kerap ke Singapura bertemu dengan wakil kedutaan Israel, dan saudara Mohamed Razali antara yang mengambil maklum urusan pertemuan tersebut.
3. DAP didakwa ditawarkan dana PRU ke 13 sebanyak USD 300 juta oleh Israel, dan seterusnya Mohamed Razali mendakwa sebuah pengkalan tentera Israel baru akan diwujudkan di Port Dickson sebagai balasan jika DAP berjaya menguasai Putrajaya. - seterusnya...
Selain menafikan jawatan Mohamed Razali secara spesifik, jawapan Lim seterusnya hanya bercorak umum dan mempunyai kecenderungan untuk mengalih isu dengan menyerang pihak lain.

Apa yang jelas, tindakan Si Tokong DAPigs tu membuktikan bahawa dia hanya sekadar pandai memberikan alasan bertaraf Longkang tetapi TAKUT nak ambik tindakan yang sewajarnya. Sampai hari ini, Si Tokong DAPigs tu TAKUT nak saman Razali!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. kena lihat sapa yang connect kan si dap dgn yahudi kalau bukan nuar bontot dan kerajaan spura

    BalasPadam
  2. Kau ingat cina ni kecut ke... Hi!!! dia orang tak takut apa-apalah, kau orang yang tak ada buah.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping