Ahad, Januari 10, 2016

Dah memang takde 'Buah Kerandut' dah Si Tokong DAPigs ni. Jadi, tak payan la susah - susah dia nak tercari - cari pulak. Benda bukannya baru, tapi dah lama dah orang bangkitkan.

Kenapa baru sekarang Si Tokong DAPigs tu nak ambik tindakan sedangkan pendedahan bekas pembantu khas dia tu dah dibuat lebih kurang 5 tahun yang lalu? Kenapa selama ini dia diam?

Hanya semata - mata perkara tu dibangkitkan semula oleh salah seorang pemimpin PAS yang kini menjadi musuh Nombor Satu kepada DAPigs, baru Si Tokong DAPigs tu nak saman?

Itu membuktikan bahawa Si Tokong DAPigs tu ada niat buruk dan cuba nak menyembunyikan sesuatu dari rakyat. Jika tidak, kenapa selama ini dia hanya mendiamkan diri?

Sekarang, dah banyak minggu dah Si Tokong DAPigs tu ulang benda yang sama. Sebelum ni dia kata nak saman, tapi kenapa masih tak saman - saman? Takkan dia masih tercari - cari 'Buah Kerandut' dia kot.

Dalam pada masa yang sama, Si Tokong DAPigs tu juga turut dilihat cuba nak mencari alasan dengan memburuk - burukkan orang lain semata - mata nak tutup kemaluan dia sendiri.

Kes orang bersalam pun dia nak jadikan isu sedangkan isu Dana Israel tu jauh berbeza dengan apa yang cuba nak dibangkitkan. Nampak sangat la yang Si Tokong DAPigs tu dah terdesak.

Alasan yang sama jugak pernah digunakan oleh Macai Si Nurul Izzah tu bila dia bergambar dan bermesra dengan anak Ketua Pencerobohan Lahad Datu tu tersebar didalam laman media sosial sebelum ini.

Kesimpulannya, kalau Si Tokong DAPigs tu takde Buah Kerandut nak ambik tindakan saman, jangan la dia nak tutup kemaluan dengan memburukkan orang lain pulak. Penyudahnya nanti, diri dia sendiri jugak yang malu!!! Dah la muka pun macam Komunis!!!
SHAH ALAM, 9 Januari - “Saya akan keluarkan saman fitnah.” Itu kata Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng yang menegaskan saman fitnah akan dikeluarkan berhubung dakwaan Pas bahawa parti itu menerima dana RM1.2 bilion daripada Israel. 
Lim yang juga merupakan Ketua Menteri Pulau Pinang berkata dakwaan tersebut merupakan satu fitnah dan pihaknya akan berlawan habis-habisan. 
Menurutnya, beliau tidak pernah berjumpa dengan mana pemimpin Israel sama ada di Singapura atau sewaktu membuat lawatan ke luar negara. 
“Dalam isu ini saya difitnah teruk sedangkan ada orang yang bersalam dengan pemimpin Israel tidak pula menjadi hal. Dalam perkara ini saya akan keluarkan saman fitnah kerana ia fitnah yang sama seperti mana Pulau Pinang tidak benarkan azan dan saya akan buka kasino di Pulau Jerejak sebelum ini,” katanya.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping