Ahad, Januari 10, 2016

Mungkin dek kerana kebijaksanaan Si Nurul Izzah ni memanipulasikan orang dan kuat menipu serta menabur fitnah, maka sebab itu dia turut disenaraikan sebagai salah seorang Wanita Berpengaruh.

Mungkin bagi sesetengah pihak, ranking yang diletakkan didalam laman web Powerful Women itu menggambarkan bahawa Si Nurul Izzah tu mempunyai pengaruh dia yang tersendiri.

Tapi bagi rakyat Malaysia yang jauh lebih mengenali peribadi anak kepada Si Ketua Penipu tu sudah pasti tak akan berasa pelik kenapa dia boleh disenaraikan dalam ranking tersebut.

Soalnya, atas dasar apa nama Si Nurul Izzah tu turut disenaraikan dalam ranking tersebut? Apa keistimewaan yang dia ada sehingga dia boleh disenaraikan? Nak kata dia ada ramai pengikut?

Semua yang ikut dia hanya sebab dia anak kepada Si Ketua Penipu tu sahaja. Bukannya kerana dia ada kredibiliti tersendiri. Bahkan, Si Nurul Izzah tu masih duduk dalam bayang - bayang Si Ketua Penipu tu.

Hanya semata - mata kerana dia ber-Binti-kan Anwar, maka sebab itu orang bagi muka kat dia. Kalau tidak, jangan harap la orang nak naikkan nama Si Nurul Izzah ni. Berlaga bahu pun orang tak kenal.

Malah Si Nurul Izzah tu nak menang dalam Pilihan Raya pun terpaksa Menipu dan Menabur Fitnah terhadap calon lawan. Perkara itu dibuktikan dalam pengakuan yang dibuat sebelum ini.

Nak kata dia ada berkhidmat untuk rakyat? Setakat ni takde apa pun yang dia buat selain dari dok mempertikaikan itu ini. Bercakap je yang dia taunya, buat kerja satu hapah pun takde.

Apa yang Si Nurul Izzah ni tau buat ialah memperjuangkan kebebasan Si Peliwat tu dengan mempergunakan alasan 'Hak Asasi Manusia' serta menidakkan kebenaran bahawa Si Ketua Penipu tu seorang Peliwat.

Maka jelas, ranking yang dimiliki oleh Si Nurul Izzah tu tidak membawa sebarang makna bagi rakyat Malaysia. Setakat dapat ranking dunia, tapi khidmat bakti kepada rakyat takde, apa faedahnya? 
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping