Rabu, Januari 13, 2016

Pelikkan. Semenjak dua menjak ni kelibat Si Azmin tu jarang kelihatan walaupun ianya melibatkan acara - acara besar puak - puak Pakatan Haprak tu. Ke mana dia menghilangkan diri?

Bahkan ketidak-hadiran Si Azmin tu dalam acara menanda-tangani perjanjian dikalangan Pakatan Haprak tu baru - baru ini juga telah mencetuskan pelbagai persoalan dikalangan rakyat. 

Secara logiknya, selaku seorang Timbalan Presiden sebuah parti dikalangan puak - puak Pakatan Haprak tu, sudah pasti kehadiran dia merupakan satu 'Kemestian' yang perlu diutamakan.

Takkan la dia terlalu sibuk sampai tak tidur malam membuatkan dia boleh melepaskan diri dari menghadiri satu upacara yang cukup besar bagi pembentukan Pakatan Haprak yang baru tu.

Rata - rata persepsi yang diberikan, ketidak-hadiran Si Azmin tu merujuk kepada ketidak-akuran dia terhadap keputusan yang telah dibuat oleh pucuk pimpinan bagi mengiktiraf Pakatan Haprak tu.
Umum mengetahui pendirian Si Azmin tu terhadap penubuhan Pakatan Haprak tu sendiri. Dia dilihat lebih memihak kepada PAS yang dikatakan banyak membantu dia merampas jawatan Menteri Besar Selangor.

Malah desakan untuk mengiktiraf Pakatan Haprak dari kalangan puak - puak DAPigs dan parti "Periuk" tu sebelum ini pun tidak dipeduli dan hanya di-Tong-Sampah-kan oleh Azmin.

Sebaliknya, Si Menteri Besar Selangor tu tetap juga dengan pendirian mahu PAS menjadi sebahagian dari Pakatan Haprak yang dibentuk oleh PKR, DAPigs dan parti "Periuk" Si Mat Sabu tu.

Walhal dia sendiri pun sedar bahawa kebarangkalian PAS untuk menyertai Pakatan yang turut dianggotai oleh DAPigs dan parti "Periuk" Si Mat Sabu tu adalah satu perkara yang mustahil.

Maka persoalannya, adakah Si Azmin tu 'Memboikot Dalam Diam' perjanjian yang dibuat oleh Pakatan Haprak tu baru - baru ini? Adakah dia masih lagi dengan pendiriannya yang mendahulukan PAS?

ATAU, adakah Si Timbalan Presiden PKR tu hanya sekadar mahu bermain "Wayang" demi untuk menjaga kedudukan serta kepentingan Politik Peribadi diri dia sendiri selaku Menteri Besar? Selebihnya, korang fikirkan la sendiri!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. DIA HILANG SEBAB DIA BUAT KERJA KOREK LONGKANG, TOLONG ORANG ASLI BASUH KAIN, SEMBUR RACUN NYAMOK AEDES BANYAK LAGILAH. SIBUK TU....

    BalasPadam
  2. Azmin hilang? Dia sedang menikmati aiskrim Malaysia dalam jamban. Nak cari dia pergi cari dalam jamban.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping