Rabu, Januari 13, 2016

Nampak gayanya, dendam kesumat dikalangan puak - puak parti "Periuk" pimpinan Si Mat Sabu tu masih belum dapat dipadam walaupun mereka dah tandatangani perjanjian baru dengan DAPigs.

Masih ada lagi dikalangan puak - puak parti "Periuk" tu yang seolah - olah "Gila Talak" dan membuat tuduhan liar terhadap bekas parti yang mereka sertai dan didokongi selama hari ini.

Dan kali ini, tuduhan mereka lebih ekstrem apabila mendakwa PAS menjadi semakin 'Ego' setelah Allahyarham Nik Aziz meninggal dunia dan Si Ketua Penipu tu disumbat masuk ke penjara.
“Lebih-lebih selepas Tuan Guru Nik Abdul Aziz meninggal dunia dan Anwar Ibrahim di penjara maka tiadalah pimpinan yang dihormati dan disegani.
“Masing-masing menunjukkan ego masing-masing. Perangai ini mesti dibuang jauh-jauh oleh pimpinan Pakatan Harapan yang ada sekarang. Jangan ulangi kesilapan lama,” katanya dalam satu kenyataan.
Kenyataan itu dibuat apabila wujud dakwaan yang tersebar dikalangan rakyat kononnya Pakatan Haprak yang baru dibentuk Sabtu lalu hanya mampu bertahan buat sementara waktu sahaja.

Selain itu, wakil dari parti "Periuk" pimpinan Si Mat Sabu tu juga turut membuat dakwaan kononnya PAS telah termakan 'Gula - Gula' UMNO sehingga menyebabkan Pakatan sebelum ini berpecah.
“Kita melihat pemimpin Pakatan harapan uga sudah matang dan berpengalaman untuk mendepani sepak terajah musuh politik mereka yang siang malam mencari jalan untuk memecahbelahkan Pakatan Rakyat dahulu.
“Mereka memainkan isu agama dan perkauman sehingga ada bekas parti komponen Pakatan Rakyat yang termakan gula-gula Umno/BN ini. Saya yakin semua serangan dan fitnah mampu ditangani oleh pimpinan yang berpengalaman ini. ini,” katanya.
Demikian betapa busuknya sifat dengki dan iri hati yang dimiliki oleh puak - puak Pakatan Haprak tu terhadap PAS. Sampai ke hari ini, dendam kesumat mereka masih belum reda. Tapi apa boleh buat. Orang yang tak reti buat kerja ni memang pandai "Melalak" je kerjanya!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dia belum ceraikan bininya tapi dah gila talak

    BalasPadam
  2. Mampus lah kita ... ade DAP yg sebenarnye komunis.. ade PKR... yg kuat fitnah... ade PAN... konon amanah... tapi munafik... memang hancus...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping