Sabtu, Januari 16, 2016

Kan kita dah cakap dah. Perangai Haramjadah puak - puak Pakatan Haprak ni memang tak dapat diubah. Kalau kena pada batang hidung diorang sendiri, pandai pulak diorang nak diamkan diri.

Kalau dulu, cerita pasal Teoh Beng Hock yang diberikan tekanan teruk oleh pihak pemimpin atasan sehingga menyebabkan dia terpaksa membunuh diri akibat penyelewengan yang berlaku.

Sekarang tiba cerita pasal seorng ADUN DAPigs yang didakwa pinjam duit tapi tak reti nak bayar. Bila dimintak bayaran, dia lari pun. Memang tak ubah macam perangai seorang Perompak.

Selepas lima hari pendedahan ahli perniagaan Datuk Chan Swee Teik berkenaan salah laku seorang ADUN DAPigs Pulau Pinang, semua pimpinan parti tu "Tutup Mulut" daripada bercerita mengenainya.

Pada 9 Januari lalu, Chan atau yang dikenali sebagai Jackie mengadakan sidang media mendedahkan ADUN DAPigs berkenaan GAGAL membayar balik hutangnya sebayak RM200,000.
"Selepas sidang media oleh Jackie Chan seminggu lepas, tiada apa-apa (respon), tiada satu perkataan daripada DAP terutamanya dari kumpulan rasis di Pulau Pinang. Semua tutup mulut.
"Portal-portal (pembangkang) Malaysiakini, Malaysian Insider dan Malaysia Chronicle menggelapkan (tidak menyiarkan sidang media Jackie itu). Dapat tawaran projek baharu ?" kata Tan Khai Beng dalam Facebook hari ini.
Dalam sidang media itu, Jackie juga turut menunjukkan gambar bersama ADUN berkenaan dan Ketua Menteri Pulau Pinang sebagai bukti bahawa dia beliau merupakan penyokong DAPigs.
“Saya pernah jumpa dengan pihak atasan DAP Pulau Pinang, minta mereka tolong kejar YB Lau pulangkan duit saya itu, tetapi gagal. Maka saya pun minta pekerja saya cari YB Lau, akhirnya YB Lau pula buat laporan polis, mendakwa keselamatannya terancam.
“Saya hendak selesaikan masalah ini dalam cara yang mudah, asalkan beliau pulangkan amaun itu, di mana saya telah memberi diskaun kepadanya, tapi beliau enggan berbuat demikian.
“Sekarang beliau tidak mahu menjawab telefon saya, dan cara beliau melayan saya tidak seperti dulu, semasa beliau ingin pinjam duit daripada saya. Masa itu, tiap-tiap hari boleh jumpanya,” kata Jackie.
Itulah bukti perangai Haramjadah puak - puak Pakatan Haprak ni. Bila diorang buat salah, takde pulak orang nak bising dan mendakwa ianya satu Dosa Besar. Sebaliknya, masing - masing main pakat 'Tutup Mulut' belaka!!! Tiba - tiba je semua hilang Buah Kerandut!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Kalau semua geng DAPigs dan media pro mereka zip mulut, apa kata geng BN dan media pro BN terus viralkan hingga DAPigs buka mulut..sepatutnya apa saja issue atau fitnh geng DAPigs keluarkan keatas Kerajaan diam saja jangan laya biar dia melalak..tiru macam dia..cam mana.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping