Jumaat, Januari 15, 2016

Nak letak gambar Mak Lampir tu, tapi SERAM!!! Hahaha!!!
Heh! Apa yang nak diherankan sangat. Demi nak memenuhi kehendak dan kepentingan Politik Peribadi, apa benda pun diorang sanggup lakukan. Termasuk la jadi "Pelacur Politik" sekali pun.

Sedangkan pemimpin tertinggi parti diorang pun anggap "Depan Belakang Sama Rasa", inikan pulak anak - anak buah diperingkat bawahan. Tu pasal la Si Ketua Penipu tu jadi Peliwat.

Jadi, memang tak pelik sangat bila puak - puak PKR tu mendakwa bahawa mereka tetap akan menjalinkan kerjasama dengan PAS dan DAPigs walaupun kedua - dua pihak tu bertelagah.
SHAH ALAM – PKR tetap dengan pendirian untuk bekerjasama dengan DAP dan Pas bagi menghadapi PRU14 dengan mengetepikan konflik yang timbul antara kedua-dua parti tersebut.
Ketua Wanita PKR Selangor, Zuraida Kamaruddin berkata, pihaknya yakin kerjasama itu mampu dilakukan selepas PKR berjaya menggabungkan Pas dan DAP untuk bersama-sama dengan kerajaan Selangor kini.
Apa yang jelas, kenyataan Si Zuraidah Mak Lampir tu membuktikan bahawa puak - puak PKR ni sanggup buat apa sahaja demi untuk memenuhi kehendak dan kepentingan Politik mereka.

Lagi pun, PKR sedar bahawa mereka memang takde sokongan kuat diperingkat akar umbi. Maka terpaksa la diorang jadi Pelacur Politik demi memastikan survival mereka dapat diteruskan.

Dari satu sudut yang lain, tak pelik juga sekiranya puak - puak PKR tu juga sanggup besekongkol dengan pihak musuh Negara seperti penceroboh Lahad Datu tu untuk dapatkan sokongan.

Malah dakwaan yang selama ini mengatakan bahawa PKR ada hubungan baik dengan Israel pun dah tak menjadi hairan sebab mereka boleh berkawan dengan sesiapa saja yang menguntungkan Politik mereka.

Sedangkan PAS dan DAPigs yang sedang bertelagah tu pun diorang boleh buat kawan. Inikan pulak dengan puak - puak Zionist yang bertelagah dengan Umat Islam. Apa ada hal sangat.

Tapi persoalannya, ada ke orang yang nak melanggan Si Zuraidah Mak Lampir ni kalau dia jadi Pelacur Politik? Tengok muka pun "Sangat Mengerikan". Kalau ada yang berselera dengan dia, mungkin orang tu dah terencat akal. Tak pun dia buta Nafsu!!! Hahaha...
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Talam dua muka PKR. Dengan DAP pun nak balun, denagn PAS pun dia nak balun juga.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping