Khamis, Januari 14, 2016

Harap Muka Cantik, tapi Layak Jadi BARUA je!!!
Heh! Siapa kata parti DAPigs tu bukan parti Chauvanist, nampak sangat la diorang ni ada masalah mental sebab tidak mengikuti perkembangan dalam dunia Politik parti Kiasu itu sendiri.

Jika sebelum ini DAPigs mengaku kata parti mereka terdiri daripada berbilang kaum dari segi kepimpinan, tetapi itu semua hanya sekadar 'Wayang' mereka semata - mata. Semua orang pun tau.

Hakikatnya, DAPigs tu dikuasai oleh satu bangsa yang sarat dengan agenda subversif yang sengaja tidak didedahkan kepada umum. Depan lain, belakang lain. Itu sifat sebenar DAPigs.

Tapi ramai yang terkeliru dengan parti Ultra Chauvanist ini bila mereka menampilkan calon Melayu bertanding dalam Pilihan Raya Umum yang lalu. Cuba tengok apa jadi kepada mereka sekarang?

Dimana kedudukan Si Ahli Parlimen Raub dalam kepimpinan DAPigs? Dia hanya sekadar bertanding atas tiket DAPigs, tetapi kewujudan dia tidak pernah lansung diiktiraf oleh parti itu sendiri.

Bahkan, Si Ahli Parlimen Raub itu juga turut dilihat seolah - olah menjadi "Kera Sumbang" apabila dia bergaul dengan kepimpinan DAPigs diperingkat Parlimen. Takde orang peduli pun ke dia.

Bagaimana pula dengan nasib Si ADUN DAPigs di Mentakab? Adakah dia diiktiraf oleh puak - puak DAPigs tu selepas menang dalam Pilihan Raya Umum yang lalu? Jawapannya TIDAK.

Ingat tak apa yang berlaku pada dia baru - baru ini sewaktu pemilihan parti itu berlansung diperingkat Negeri? Bukan ke Si ADUN DAPigs Mentakab tu telah diugut dengan Bangkai Ayam Mati?


Itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs ni memang Anti-Melayu, Anti-Islam dan Anti-Bumiputera. Diorang bukan boleh terima sekiranya ada orang Melayu yang menyertai parti itu dan diberi kedudukan tinggi.

Perkara itu juga turut diakui oleh pemimpin DAPigs yang menyifatkan wujud sifat benci dikalangan pemimpin serta ahli parti itu sendiri terhadap keahlian dikalangan orang Melayu dan Bumiputera.
"Ada ramai pemimpin DAP yang mahu DAP menambahkan keahlian daripada kaum Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak.
"Tetapi dalam masa sama, ada juga ahli dan pemimpin DAP sendiri tidak begitu senang dengan cadangan DAP hendak mencapai 50 peratus ahlinya daripada orang Melayu dan Bumiputera dari Sabah dan Sarawak," katanya pada Forum bertajuk 'Mampukah Parti Pembangkang Memenangi Undi Melayu Pada PRU14' di sini,  malam semalam.
Apa yang pasti, DAPigs tidak pernah sekali pun mengiktiraf kewujudan orang Melayu. Bagi mereka, orang Melayu ni hanya setaraf Kuli je. Kalau nak jadi pemimpin, boleh blah!!! Kalau setakat jadi Barua dan Macai diorang, boleh la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping