Ahad, Februari 21, 2016

Heh! Tak perlu orang lain nak beritahu Si Kit Siang ni bahawa usia dia semakin senja. Dah nak masuk malam dah umur Si Kit Siang ni. Ramai rakan - rakan dia semuanya dah 'ke dalam'.

Tinggal la dia seorang yang masih lagi terkial - kial mencari jalan keluar dari kesesatan yang dicipta sejak awal penubuhan parti serpihan PAP yang ditinggalkan oleh Mendiang Lee Kuan Yew.

Akhirnya, Si Apek Kit Siang ni mengakui juga bahawa ke-NYANYUK-kan dia tu merupakan satu senjata ampuh yang mampu menewaskan keghairahan dia untuk memegang tampuk kuasa.

Biarpun sebelum ini Si Apek Kit Siang tu kata, partinya akan mengambil tindakan, tapi sampai ke hari ini, rakyat masih lagi tertunggu - tunggu langkah yang sepatutnya diambil oleh DAPigs.

Dalam satu kenyataan yang disiarkan melalui laman portal lidah rasmi DAPigs tu sebelum ini, Si Apek Kit Siang tu mengakui bahawa isu berkaitan dengan 1.2 billion Dana Israel tu tak boleh selesai.

Katanya, DAPigs masih lagi 'BUNTU' untuk menjawab isu yang telah didedahkan oleh Bekas Pegawai Khas Lim Guan Eng sebelum ini. Mereka tidak tahu bagaimana mahu menjelaskannya kepada rakyat.
“Penipuan terbaru terhadap DAP adalah berkaitan tuduhan kononnya Israel memberi tawaran RM1.2 bilion untuk membuka pangkalan tentera laut di Port Dickson.

"Mengapa mereka mahukan pangkalan berkenaan di sebuah kawasan resort di Port Dickson, saya sendiri tidak dapat menghadamnya.


“Tetapi penipuan demikian memberi kesan besar. Bagaimana kita harus menepisnya? Bagaimana kita harus mematahkannya?,” katanya.
Nah! Itu membuktikan yang Si Apek Kit Siang ni dah NYANYUK. Bukan ke sebelum ini, dia jugak yang lantang kata DAPigs akan mengambil tindakan terhadap pihak yang mendedahkan isu tersebut?

Usah cerita la pasal isu tu Tak Masuk Akal. Pokok pangkalnya, kenapa sehingga hari ini puak - puak DAPigs tu masih tak ambik tindakan dan memfailkan saman terhadap Mohamed Razali?

Sehingga hari ini, DAPigs masih lagi memberikan pelbagai alasan bagi menangguhkan tindakan demi membuktikan bahawa ianya hanya sekadar FITNAH semata - mata. Sekaligus, tindakan DAPigs itu membuktikan mereka Kecut Buah Kerandut untuk failkan saman!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping